شناسهٔ خبر: 67248874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نقاط حادثه خیز همدان آشکارسازی شد

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: نقاط حادثه خیز استان با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش مسافرت ها آشکارسازی شده است.

صاحب‌خبر -

مهرداد آهکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آماده سازی و ارتقای ایمنی مسیرهای مواصلاتی استان همدان برای استقبال از مسافران در سفرهای تابستانی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت، خط کشی، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، تعمیر و راه اندازی سیستم های روشنایی، نصب نیوجرسی، ایجاد خط نوشته در سطح راهها، آشکارسازی و اصلاح نقاط دارای تصادف، ترانشه برداری در جاده های این استان در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: نظارت بر ناوگان عمومی در ورودی ترمینال ها تشدید شده و با توجه به نگرانی هایی که در بحث حوادث جاده ای وجود دارد، مسائل ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی با جدیت بیشتری دنبال می شود.

آهکی با بیان نقش و تاثیر ۲ عامل سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی در وقوع تصادفات جاده ای از رانندگان خواست به هنگام بروز خستگی و خواب آلودگی در طول سفر، استراحت کوتاهی در مجتمع های خدماتی رفاهی و پارکینگ های حاشیه راهها داشته باشند.

وی اظهار کرد: هم اینک با هماهنگی پلیس راه، گشت های محسوس و نامحسوس مشترک پلیس و راهداری در جاده های برون شهری استان فعال شدند.

استان همدان بیش از پنج هزار کیلومتر انواع راه دارد.

نظر شما