شناسهٔ خبر: 67248800 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در پایگاه حضرت نرجس سلام الله علیها بن برگزار شد؛

نشست بصیرتی به مناسبت انتخابات

نشست بصیرتی به مناسبت انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایگاه بسیج حضرت نرجس سلام الله علیها بن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بن، در این برنامه گفت: شهادت شهید رئیسی ضایعه بزرگی بود که در آن یکی از بهترین شخصیت های نظام را از دست دادیم ولی باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا از این حادثه تلخ یک فرصت بسازیم و با مشارکت حماسی اقشار مختلف نزدیکترین فرد به سید الشهدای خدمت را انتخاب کنیم.

وی، ادامه داد: امیدواریم که شهادت شهید رئیسی که صادقانه و بی ریا به مردم خدمت می کرد کار انتخاب فرد اصلح را برای مردم آسان کند و صالح ترین و شایسته ترین فرد برای این منصب حساس انتخاب گردد.

کارشناس مسائل سیاسی، اظهار داشت: ما باید در انتخاب رئیس جمهور جدید به ویژگی های خادم الرضا علیه السلام، آیت الله شهید دکترسید ابراهیم رئیسی از جمله خدمت شبانه روز، صفا و صداقت، اقدام پرقدرت در سفرهای استانی و خارجی، رعایت اخلاق در برخورد با منتقدین، مرزبندی شفاف با دشمنان خارجی، صراحت و شجاعت در کارها و بیانات، صمیمیت با همکاران، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و ریل گذاری صحیح فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، توجه جدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: از نظر مقام معظم رهبری اصلح کسی است که در تقوا و دیانت از همه سرآمدتر باشد و در کارها با عقلانیت برخورد کند و از احساسات به دور باشد و در راستای حفظ استقلال کشور قدم بردارد و از گره زدن اقتصاد کشور به سیاست های غربی پرهیز کند و کشور را معطل چند کشور غربی و آمریکایی نگرداند.

نظر شما