شناسهٔ خبر: 67248402 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

محرومیت 3 ساله والیبالیست ایرانی برای دوپینگ

عباس اولادی، والیبالیست شاغل در لیگ یک به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ به مدت سه سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عباس اولادی" والیبالیست شاغل در لیگ دسته یک، سه سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزشی محروم شد.

به گزارش ایسنا، افسران کنترل دوپینگ ایران نادو، نمونه داخل مسابقه (IC) "عباس اولادی" والیبالیست شاغل در لیگ یک را در تاریخ ۱۵ اسفدماه ۱۴۰۲ در خلال برگزاری مسابقات اخذ نمودند که پس از بررسی نمونه توسط آزمایشگاه مورد تایید وادا وجود ماده ممنوعه "استانوزولول" از گروه ماده ممنوعه S1 لیست مواد و روش‌های ممنوعه وادا، در نمونه وی تایید شد.

با عنایت به پذیرش اولیه تخلف و قبول مجازات تعیین شده توسط ورزشکار و طبق ماده ۱-۸-۱۰ از مجموعه قوانین و مقررات مبارزه با دوپینگ ایران، حکم محرومیت وی بدون انجام مراحل دادرسی و تشکیل جلسه شورای صدور رای مستقیما توسط کمیته انضباطی ایران نادو صادر شد.

با عنایت به اینکه حکم محرومیت برای این تخلف ۴ ساله می باشد اما با در نظر گرفتن پذیرش تخلف صورت پذیرفته توسط ورزشکار، ایران نادو با تخفیف یک ساله حکم محرومیت وی را از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶لغایت ۱۴۰۶/۰۲/۱۵و به مدت ۳ سال صادر کرد.

258 258

نظر شما