شناسهٔ خبر: 67248273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

پیام تبریک رئیس ورزش کارگری استان اصفهان به مناسبت عید قربان | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
رئیس ورزش کارگری استان اصفهان عید سعید قربان و قهرمانی اصفهان در بدمینتون کارگری کشور را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان اصفهان - مهندس علیرضا تیغ ساز در پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را به جامعه ورزش کارگری استان اصفهان  تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی هیات و اداره امور ورزش کارگری استان اصفهان، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
فَلَمّا اَسْلَما وَتَلّهُ لِلجَبینِ وَنَادَیْنَاهُ أَنْ یَا إِبْرَاهِیمُ قَدْ صَدَّقْتَ الرُّؤْیَا إِنَّا کَذَلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّ هَذَا لَهُوَ الْبَلَاءُ الْمُبِینُ [صافات/۱۰۴،۱۰۵]
پس وقتى هر دو اطاعت کردند [و وداع کردند] و [پسر] را به پیشانى بر خاک افکند. ما ندا کردیم: ای ابراهیم به خوبی انجام وظیفه کردی و ما نیکوکاران را این چنین پاداش خواهیم داد. همانا که این امتحانی آشکار بود.
عید سعید قربان  بیانگر پیام‌های بلند انسانی نظیر ایثار، عشق و اطاعت از فرمان خداوند، از نماد های مشترک مسلمانان و مایه اتحاد و ترویج روحیه تعاون در اسلام است،  اولین و مهمترین پیام نهفته در این عید، تسلیم و عبودیت در مقابل پروردگار عالم است، عید قربان روزی که حجاج به دنبال اتمام مناسک حج و به پاس شکرگزاری از اینکه خداوند حضور در مسجدالحرام و انجام مراسم حج را نصیبشان کرده است،  با کوله باری از عقیده و جهاد، رو به سنّت قربانی می آورند و آن را به پیشگاه پروردگار هدیه می کنند و به دستور الهی جامه عمل می پوشانند تا با حرکتی نمادین عزم از میان بردن هوس ها و وابستگی هایشان و آماد گی ایثار و فداکاری و گذشتن از امیال دنیوی را اعلام کنند. این عمل از آن جهت که عبادت و وسیله تقرّب به خداست را قربان گویند.
اینجانب فرارسیدن عید خجسته و پربرکت قربان را به عموم ملت شریف ایران به ویژه جامعه بزرگ ورزش کارگری استان اصفهان تبریک و شاد باش می گویم و از خداوند متعال برای همه بزرگواران، سلامتی و سربلندی در مسیر تقرب الهی مسئلت دارم.
پیام تبریک رئیس ورزش کارگری استان اصفهان  به مناسبت درخشش  نمایندگان استان اصفهان در قالب تیم اعزامی بدمینتون باشگاه کارگران استان اصفهان در کسب مقامهای  نخست مسابقات تیمی و انفرادی  رشته بدمینتون قهرمانی کارگران کشور.
 در پیامی دیگر  مهندس علیرضا تیغ ساز رئیس ورزش کارگری استان اصفهان کسب مقامهای نخست مسابقات تیمی و انفرادی استان در رشته بدمینتون مردان قهرمانی کارگران کشور را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
قهرمانی مقتدرانه تیم بدمینتون باشگاه کارگران استان اصفهان در رقابتهای قهرمانی کارگران کشور، مایه افتخار و سربلندی جامعه بزرگ ورزش استان اصفهان است. این قهرمانی، تنها موفقیت رشته بدمینتون در عرصه ملی کارگران نیست بلکه بیانگر اهمیت و توجه مجموعه هیات و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان به حوزه مهم و تاثیر گذار ورزش کارگری به عنوان پایگاه اصلی پیشگیری از بیماریهای جسمی و روحی و عاملی مهم و تاثیر گذار درشور و نشاط اجتماعی جامعه بزرگ هدف استان  است.
اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به حضور بازیکنان و کادرفنی این تیم و همه دست اندرکاران انجمن بدمینتون هیأت ورزش کارگری استان اصفهان، تداوم این مسیر بالنده و کسب افتخارات بیشتر در عرصه ورزش کارگری استان را مورد تاکید قرارداده، به همت و اراده همکارانم در ورزش کارگری استان اصفهان درود می‌فرستم و از همه واحدهای پشتیبانی، عوامل اجرایی و بخصوص سرکار خانم یزدان پناه مسئول محترم انجمن و استاد غلامحسین یزدانپناه  نایب رئیس انجمن بدمینتون هیات ورزش کارگری استان اصفهان به پاس خدمات ارزشمندشان در تعلیم، ترویج و گسترش ورزش بدمینتون در جامعه ورزش کارگری استان اصفهان  تقدیر می نمایم.

 

نظر شما