شناسهٔ خبر: 67248230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد:

کشف انبار کالای قاچاق در ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری از کشف انبار کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سید اسماعیل علوی از شناسایی یک انبار کالای قاچاق و کشف مقادیر قابل توجهی ادوات کشاورزی، کود و سم قاچاق در شهرستان ساری خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری تصریح کرد: در این انبار، کود قاچاق با تناژ 18 تن از انواع کودهای دولتی امسال به همراه یکهزار و 108 لیتر سموم ممنوعه دیازینون، پاراکوات و ادوات کشاورزی قاچاق شامل 16 دستگاه علف تراش  و 15 دستگاه سمپاش شارژی با حضور نماینده خدمات حمایتی، پلیس امنیت اقتصادی، مدیر بازرسی و حراست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، مدیر زراعت استان، بازرسی و تنظیم بازار شهرستان ساری، مسئول و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی اسفیوردشوراب کشف و ضبط شد.

 

این مسئول در ادامه با بیان اینکه  سود فراوانی در این سودای مرگبار نهفته است، اظهار کرد: نظارت برآفت­‌کش­‌ها  بر عهده سازمان حفظ نباتات کشور و نظارت بر کود و عناصر مغذی بر عهده­ معاونت زراعت و باغبانی این وزارتخانه است و متولی تحقیقات در حوزه آفات و آفت­‌کش­ها در این وزارتخانه، موسسه تحقیقات گیاه­ پزشکی کشور و در حیطه کود و عناصر ماکرو و میکرو هم موسسه تحقیقات خاک و آب مسئول است.

 

علوی در پایان به مردم توصیه کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 و سامانه 124 گزارش دهند.

نظر شما