شناسهٔ خبر: 67248226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر قم:

شهرداری قم پشتیبان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری قم مانند دوره‌های گذشته پشتیبان برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر قم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محسن محرری عصر امروز _ سه‌شنبه بیست و نهم خرداد_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد اظهار کرد: مدیریت شهری مانند همیشه پشتیبان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این دوره خواهد بود.

وی افزود: با محوریت شهردار و حوزه‌های ذی‌ربط، مدیریت شهری برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه مدیریت شهری تلاش خود را برای تسهیل حضور مردم در حوزه‌های مختلف ایفا می‌کند، اضافه کرد: برگزاری هرچه بهتر انتخابات ریاست جمهوری یک وظیفه انقلابی برای تمام ارگان‌ها است.

محرری تاکید کرد: به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر قم خود را مکلف می‌دانیم برای تشویق مردم به حضور در انتخابات تمام توان خود را به کار بگیریم.

وی با اشاره به نزدیکی ایام محرم و صفر، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر مدیریت شهری در فضاسازی شهر قم در ایام محرم نقش پررنگی داشته است و در پشتیبانی از هیئت‌های مذهبی و برگزاری مراسم به صورت فعالانه مشارکت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: ابتکارات جالبی از سوی شهرداری قم در سال‌های گذشته انجام شده و برای امسال نیز برنامه‌های خوبی صورت گرفته است.

محرری با تاکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های خدماتی و تسهیلات ترافیکی در ایام محرم و صفر گفت: مسئله ایجاد تسهیلات رفاهی در میدان آستانه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه میدان آستانه در ایام تابستان برای تردد هیئت‌های مذهبی مناسب نیست، تصریح کرد: قرار بود یک سری سایه‌بان در این میدان پیش‌بینی شود، اما روال کار به گونه‌ای پیش رفت که به محرم امسال نرسید.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: سال گذشته یک سری سایه‌بان موقت و مه‌پاش استفاده شد که تا حدی مؤثر بود، اما امسال این باید با پوشش بیشتری به کار گرفته شود.

نظر شما