شناسهٔ خبر: 67248110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قالیباف، گزینه مناسب برای تداوم موفقیت های شهید رییسی است

شیراز- ایرنا- رییس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در فارس گفت: در بین ۶ نامزد حاضر در عرصه رقابت انتخاباتی، قالیباف بهترین گزینه برای ادامه موفقیت های شهید آیت الله رییسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجید فروردین، سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود: سابقه کار جهادی اجرایی هیچ یک از نامزدهای حاضر به میزان سوابق قالیباف نیست.

وی ادامه داد: در جریان رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سیزدهم در سال ۹۶، کناره گیری آقای قالیباف به نفع شهید رییسی زمینه ساز موجی فراگیر و به دنبال آن موفقیت آیت الله رئیسی در آن انتخابات شد که این اقدام بیانگر زمان شناسی او است.

او اظهار کرد: آقای قالیباف با توجه به سابقه چند ساله حضور در مجلس و ریاست شورا بر تمام قوانین از جمله برنامه هفتم اشراف دارد و دولت خدمت و پیشرفت هم عمده تمرکز خود را بر اجرای برنامه توسعه هفتم و برنامه های اقتصادی گذاشته است.

رییس ستاد مرکزی قالیباف در فارس گفت: رعایت دقیق اخلاق انتخابی از جمله مواردی است که از سوی دکتر قالیباف به ستادها تاکید و توصیه شده است.

فروردین افزود: تاکنون از مجموع ۳۷ شهرستان استان، ستاد انتخابات در ۳۴ شهرستان تشکیل شده و در سه شهرستان باقیمانده نیز به زودی تشکیل و روسای آنها معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: به رغم اینکه دکتر قالیباف در رقابت های انتخاباتی سال ۹۶ به نفع رییسی کنارگیری کرد اما امروز مواضع برخی دوستان نشان می دهد که قصد کناره گیری ندارند یا این کار را به سختی انجام خواهند داد.

او اظهار کرد: برخی از نامزدها که در مناظرات پرچم شهید رییسی را بالاتر از دیگران در دست داشتند در آن مقطع حتی حاضر نشدند به نفع شهید رییسی از رقابت انتخاباتی کناره گیری کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد و چنانچه این انتخابات به دور دوم کشیده شود، رای‌گیری مرحله دوم چهاردهم ۱۵ تیرماه انجام می‌شود.

نظر شما