شناسهٔ خبر: 67248010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در اردبیل:

عاشقان وطن ۸ تیر حماسه خلق می کنند

اردبیل- رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان اردبیل گفت: عاشقان وطن و دلدادگان ایران هشتم تیرماه حماسه ای دیگر در تاریخ عزتمند انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

صاحب‌خبر -

جواد زنجانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آیت الله رئیسی در سنگر خدمت رسانی صداقت و مجاهدت شبانه روزی را در بهترین شکل به نمایش گذاشت و قطعاً رئیس جمهوری آینده نیز باید راه این شهید گرانقدر و مجاهد را ادامه دهد.

وی به عرصه حساس انتخابات و ضرورت مشارکت مردم اشاره و خاطرنشان کرد: در این عرصه دیگر جایی برای قهر مردم و یا دعواهای سیاسی نیست بلکه ضرورت دارد کاندیداها به دور از فضای تخریبی به افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی کمک کرده و وحدت ملی و تقویت ارکان نظام را مدنظر قرار دهند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان اردبیل افزود: کاندیدای اصلح حلقه اتصال حاکمیت با ملت خواهد بود و در این شرایط حساس فضای خوبی برای آشتی ملی فراهم شده تا نسبت به انتخابات اخیر بتوان به افزایش حضور و مشارکت مردم کمک کرد.

زنجانی بیان کرد: کاندیدای اصلاح طلبان نیز در عرصه انتخابات به پرشور شدن فضای رقابت کمک کرده و تلاش می‌کند تا با بیان نقاط ضعف و کاستی و قوت گره از مشکلات مردم باز شده و کشورمان در بالاترین سطح توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

وی ادامه داد: برخلاف تبلیغات دشمنان که از هم اکنون بر طبل توخالی یاس و ناامیدی مردم می‌کوبند تحولات انتخاباتی نشان می‌دهد که در ۸ تیر زمینه برای برگزاری جشن سیاسی عظیم فراهم شده و مردم باردیگر در پای صندوق‌های رأی ثابت خواهند کرد که دلبسته نظام، خط ولایت و خدمت به مردم هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در استان اردبیل اضافه کرد: انتظار می‌رود رئیس جمهوری انتخاب شود که مسلط به شرایط کشور در تعامل با دنیا، تلاش برای تنش زدایی، تقویت حکمرانی عقلانی با اولویت حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را فصل الخطاب خود قرار دهد.

نظر شما