شناسهٔ خبر: 67247959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

انتخابات در ۱۵۸۰ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: ۹۲۷ صندوق در سطح استان برای اخذ آرای پیش‌بینی شده است و در ۱۵۸۰ نقطه از استان رأی‌گیری به عمل خواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در جلسه همایش پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: کسانی که در پیشبرد اهداف و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دخیل هستند، اقدامی ارزشمند انجام می‌دهند.

وی افزود: تمام زیرساخت‌ها در استان آماده برگزاری انتخابات سالم و پرشور است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ۹۲۷ صندوق در سطح استان برای اخذ آرا پیش بینی شده و در ۱۵۸۰ نقطه از استان رأی‌گیری به عمل خواهد آمد.

حسین‌نژاد تصریح کرد: اتحاد و انسجام همه ارکان، صیانت از آرای مردم و اطمینان از سلامت انتخابات، منجر به حضور حداکثری در انتخابات و قدرشناسی از زحمات رئیس جمهور شهید و شادی قلب مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی با تشریح خدمات رئیس‌جمهور شهید در استان، گفت: شناختی که رئیس جمهور شهید از استان داشتند سبب شد تا مصوبات استان نسبت به سایر استان‌ها، چند برابر باشد.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان بود که با اضافه شدن پروژه انتقال پساب به پتروشیمی با اعتبار ۱,۳۰۰ میلیارد تومان و انتقال آب سرانی به استان با بیش از ۶,۰۰۰ میلیارد تومان در مجموع، اعتبار مصوبات استان به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان رسید.

حسین‌نژاد عنوان کرد: رئیس جمهور شهید، پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان را نیز مورد تاکید داشتند که منجر به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه‌ها شد.

وی اضافه کرد: با توجه ویژه رئیس جمهور شهید به این استان و اقدامات صورت گرفته و با تحقق مصوبات این سفر تحولات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی را در استان شاهد خواهیم بود.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم با انسجام و وحدت در سایه مقام معظم رهبری در پای صندوق‌های رأی، سبب یاس دشمنان خواهد شد.

نظر شما