شناسهٔ خبر: 67247423 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برنامه روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در مازندران

ساری- ایرنا- روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در مازندران از برنامه‌های ستاد استانی می‌گویند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی اکبر بهمنش رئیس ستاد جبهه اصلاحات مسعود پزشکیان در مازندران با بیان اینکه به صورت جدی فعالیت‌های ستاد برای معرفی کاندیدای مورد نظر شروع شده، گفت: با مشارکت دبیران احزاب جبهه اصلاح طلب‌های استان تشکیل شده و با شور و شعور پیگیر کار تبلیغات هستیم.

او افزود: با توجه به برنامه فشرده تبلیغی در صداوسیما امکان حضور کاندیدا در استان بسیار کم به نظر می‌رسد، اما غیرممکن هم نیست و شاید برای ایراد سخنرانی سفری هم به مازندران داشته باشند.

بهمنش گفت: ستادهای اصلی و مردمی با قدرت مشغول هستند و از آنجایی که آقای پزشکیان جزو ۳ نفری بودند که از سوی جبهه اصلاحات معرفی شدند، تشکیلات قوی و منسجم ما که از قبل فعال بود، برای حمایت و معرفی ایشان پای کار آمدند و دنبال این هستیم که حضور حداکثری را در استان رقم بزنیم که پیروزی کاندیدای ما هم در حضور مردم پای صندوق‌های رای است.

حجت الاسلام ترابی نسب مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی با بیان اینکه اولین هدف ترغیب و تشویق مردم به مشارکت حداکثری است، گفت: معرفی کاندیدای مورد نظر هدف مهم بعدی ما است که برای همین ستاد مرکزی ما در ساری تشکیل شده است.

برنامه روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در مازندران

او افزود: فعال کردن کمیته‌های شهرستانی برنامه بعدی ما است و با توجه به اینکه پخش مناظره‌ها از تلویزیون آغاز شده، زمینه برای تهییج و تشویق مردم فراهم است و امیدواریم انتخابات پرشوری رقم بخورد.

محمد امینی مسئول ستاد استانی علیرضا زاکانی در مازندران با بیان اینکه ستاد این کاندیدا در شهرهای مختلف استان تشکیل شده است، گفت: در هر ستاد ۲۰ تا ۲۵ کمیته در حال فعالیت هستند و موضوعات مختلف را به سمع و نظر مردم می‌رسانند.

او اضافه کرد: در فضای مجازی و پیام رسان‌های متعدد فعالیت و تبلیغات آغاز شده است و در آن فرمایشات مقام معظم رهبری، کاندیدای مورد حمایت ما و نیز تشویق همه به مشارکت حداکثری انجام می‌شود.

امینی گفت: در سطح شهر هم تبلیغات محیطی آغاز شده و به همه روسای ستادها تاکید شده که در انجام تبلیغات و روشنگری در بین اذهان عمومی ضوابط و قوانین را رعایت کنند.

او ادامه داد: جوانان با انگیزه و باسواد، منابع طبیعی خدادادی و تامین ۱۰ درصد از امنیت غذایی کشور مازندران را به یک استان بااستعداد تبدیل کرده که یقینا هر کسی که رییس جمهور می‌شود باید برای اینها برنامه مدون داشته باشد.

برنامه روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری در مازندران

منصور علی زارعی رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در مازندران با بیان اینکه معرفی برنامه‌های نامزد مورد حمایت در استان آغاز شده است، گفت: علیرغم اینکه کاندیداها در صداوسیما به طور مفصل طرح و برنامه خود را ارائه می‌کنند، ما ستاد انتخاباتی برنامه و نقطه نظرات او پیرامون استان را مدون‌تر ارائه می‌کنیم.

او ادامه داد: نمایندگان در شهرستان هم آنچه کاندیدای مورد حمایت ما در مورد اقشار مختلف مردم در برنامه دارد را برای آنها تشریح خواهند کرد.

زارعی گفت: مشکلات و ظرفیت‌های استان به اطلاع کاندیدا رسانده شده و اکنون آنچه او قرار است برای رفع مشکلات و توسعه استان مثل گردشگری، کشاورزی و اجتماعی اقدام کند را برای مردم بازگو خواهیم کرد.

وی افزود: کمیته‌های خاصی در ستاد مرکزی تشکیل شده و آنچه در ستاد مرکزی تهران در مورد موضوعات مختلف جامعه مطرح شده را در این کمیته‌ها مطرح و بررسی می‌کنیم و آن را در کانال‌های مختلف اشاعه می‌دهیم.

نظر شما