شناسهٔ خبر: 67247346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هیات رییسه مجمع نمایندگان اصفهان، اعضای خود را شناخت

اصفهان- ایرنا- ترکیب هیات رییسه مجمع نمایندگان اصفهان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان روز سه‌شنبه با موضوع «برگزاری انتخابات هیات رییسه» با حضور ۱۶ تن از نمایندگان استان برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر با کسب ۱۵ رای بعنوان رییس مجمع نمایندگان انتخاب شد.

هیات رییسه مجمع نمایندگان اصفهان، اعضای خود را شناخت

همچنین مصطفی معینی منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل با ۹ رای بعنوان نایب رییس و حامد یزدیان منتخب مردم اصفهان با ۱۶ رای بعنوان دبیر مجمع نمایندگان استان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ امیرحسین بانکی پور فرد، عباس مقتدایی، مهدی طغیانی، رسول بخشی و حامد یزدیان در حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند، احمد بخشایش در اردستان، محمدتقی نقدعلی در خمینی‌ شهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در شاهین شهر، میمه و بُرخوار، حبیب قاسمی در شهرضا و دهاقان، اسماعیل سیاوشی در فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت، رمضان رحیمی در فلاورجان، مصطفی معینی آرانی در کاشان و آران و بیدگل، سیدمسعود خاتمی در گلپایگان و خوانسار، زهرا سعیدی در مبارکه، الهام آزاد در نایین و خور و بیابانک، ابوالفضل ابوترابی در نجف‌آباد و تیران و کرون و حسین عبدلی در نطنز و قمصر بعنوان منتخب مردم به مجلس دوازدهم راه یافتند.

نتیجه نهایی انتخابات مجلس ۱۴۰۲ در سمیرم و لنجان به دور دوم موکول شد. پس از رای‌گیری در ۲۱ اردیبهشت امسال اکبر پولادی باغبادرانی از لنجان و رحیم کریمی از سمیرم بعنوان منتخب مردم معرفی شدند.

در حوزه انتخابیه مسیحیان ارمنی جنوب ایران نیز گقارد منصوریان به مجلس راه یافت.

تنظیم روابط نمایندگان استان با استاندار و مدیران کل، هماهنگی میان قوه مقننه و مجریه در استان، تبادل نظر در زمینه توسعه و پیشرفت، شرکت در شوراهای اداری و بررسی اولویت های استان بر مبنای شاخص‌های تعریف شده در قانون برنامه و بودجه از جمله وظایف رییس و اعضای مجمع نمایندگان استان‌هاست.

نظر شما