شناسهٔ خبر: 67246728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان زنجان:

جلیلی صحنه‌پر کن انتخابات نیست

زنجان- رییس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان زنجان در مورد احتمال کناره‌گیری جلیلی به نفع دیگر کاندیداها گفت: جلیلی صحنه‌پر کن انتخابات نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ارجمندفر ظهر سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: سعید جلیلی به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قصد دارد نوآرایی جدیدی را در جهان رقم بزند و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، شاهد انتخاب نامزد اصلح باشیم که آینده کشور را تضمین کند.

وی در مورد احتمال سفر سعید جلیلی به زنجان بیان کرد: آقای جلیلی ۲۴ اردیبهشت در زنجان حضور داشت و در یک برنامه دانشجویی در دانشگاه زنجان شرکت کرد و در طول دو سال گذشته نیز به مناطق مختلف کشور سفر کرده و مشکلات و راهکارها را در اختیار دولت رئیس‌جمهور شهید قرار داده است.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان زنجان یادآور شد: آقای جلیلی گفته بود که بدون حجت نیامدم و صحنه پر کن نبودم بنابراین جلیلی برای ورود و ماندن در انتخابات حجتِ لازم را دارد اما برای کنار کشیدن حجتی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته گره‌های کور توسط جلیلی کالبد شکافی شده و برای آن دستورالعمل‌های اجرایی پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: او سه برنامه قبل از انقلاب را نیز بررسی کرده است.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان زنجان با اشاره به اینکه جلیلی مدعی تشکیل دولت سایه تشکیل بود، تصریح کرد: او با فراغت بال مشکلات را رصد می‌کرد و با برنامه‌ای که به دولت رئیسی داد فروش نفت افزایش یافت و سرمایه لازم برای چرخاندن کشور را فراهم کرد.

وی افزود: دولت سایه می‌توانست تقویت دولت رئیسی را در برداشته باشد و هیچ گونه جاه طلبی و پست‌طلبی مطرح نبود.

ارجمندفر، جلیلی را پدیده‌ای برای گره‌گشایی در امور نظام و پیشرفت کشور خواند و گفت: جبهه انقلاب به اندازه کافی هوشمند است و لحظه به لحظه وضعیت رصد می‌شود و ستادهای مرکزی هر تصمیمی بگیرند، ما تابع تصمیم خواهیم بود اما درباره واژه ائتلاف باید عنوان کنیم که انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در هر دوره متفاوت است و با هر دوره باید استراتژی مخصوص را اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه بالغ بر هشت ستاد بزرگ ایجاد شده و مردم مغازه‌ها را رایگان در اختیار ستاد قرار دادند، عنوان کرد: از مجمع هم‌اندیشی توسعه استان نیز دعوت کردیم در قالب شورای راهبردی ستادی تشکیل دهیم و در این ستادها رویکرد حضور جوانان را داشتیم.

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان زنجان در مورد چرایی شرکت جلیلی در انتخابات به جای ادامه روند دولت سایه و ارائه برنامه به دولت‌های دیگر تصریح کرد: برنامه‌های جلیلی در دولت‌های قبلی ارائه شده به عنوان مثال در موضوع بورس مطالبی به صورت مکتوب در اختیار روحانی قرار گرفت ولی هر کسی تفکری دارد که خودش بهتر می‌تواند آن را اجرا کند.

نظر شما