شناسهٔ خبر: 67246188 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع پنج هزار بخاری بین مددجویان خراسان رضوی آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: پنج هزار بخاری به ارزش هزار میلیارد ریال بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی این استان توزیع است.

صاحب‌خبر -

حسن افتخاری مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با استانداری و دیگر دستگاه‌های متولی همانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخاری‌ها در شهرستان‌های کمتربرخوردار شامل بجستان، گناباد، خواف، بردسکن، تربت‌جام، تایباد و سرخس در حال توزیع است.

او افزود: بخاری‌های اهدا شده دارای برچسب انرژی بهره وری زیاد و هوشمند هستند که میزان مصرف گاز را نسبت به مدل‌های فرسوده و قدیمی تا ۳۰درصد کاهش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: این استان به عنوان نخستین استان کشور، موضوع تهیه بخاری از محل سرمایه‌گذاری واحد‌های تولیدی صنعتی را پیگیری کرده است.

افتخاری بیان کرد: استفاده از راهکار‌های بهینه‌‎سازی مصرف انرژی در بخش خانگی و عمومی با حضور مردم کمک بزرگی به تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" است.

او تصریح کرد: خراسان رضوی در سال‌های گذشته ۲ طرح فرهنگی "هر خانه یک اتاق گرم" و "مردمی سازی مصرف گاز" را با هدف کاهش مصرف گاز بخش خانگی و تخصیص گاز بیشتر به واحد‌های تولیدی صنعتی اجرایی کرد که حاصل آن کاهش مصرف گاز در استان بوده است.

نظر شما