شناسهٔ خبر: 67245330 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

کد مورس بازی همستر امروز سه شنبه ۲۹ خرداد

نحوه وارد کردن کد مورس در بازی همستر کامبو برای دریافت ۱ میلیون سکه؛ باید ابتدا سه بار پشت سر هم روی گزینه Earn per tap ضربه بزنید تا زمینه همستر شما به رنگ قرمز دربیاید. با این کار همچنین کادری با عنوان Daily Cipher نیز به بازی شما اضافه می‌شود که مربوط به کد مورس روزانه است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

 بازی تلگرامی همستر کامبت که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته در کنار شروع  روند قیمت گذاری برای ارز خود، برای دریافت سکه (جایزه) به بازی کنندگان کارت های بازی می دهد و هم با کد مورس  می توان از آن سکه گرفت.

کد مورس بازی همستر امروز سه شنبه ۲۹ خرداد /  ۱ میلیون سکه می‌خواهید؟ کلیک کنید!

امروز/امشب سه شنبه 29 خرداد ماه 1403 دوازدهمین کد مورس بازی Hamster Kombat عرضه شد و شما می توانید با استفاده از این کد پاداش 1 میلیون سکه‌ای دریافت کنید.

 

 

این کد ساعت 22:30 از سوی ناشران بازی عرضه می شود و بلافاصله در این صفحه و در این قسمت بارگذاری خواهد شد.... با ما همراه باشید....

 

 

راهنمایی کوتاه

۱- بالا گزینه earn per tap رو سه بار بزنید
۲- صفحه همستر قرمز میشود
۳- رو همستر یک بار کلیک نگه داشته و بردارید تبدیل می شود به خط (-) سریع برداشته تا تبدیل شود به نقطه (.)
۴- رمز بالا رو بزنید

برای خط (-) باید یکبار نگه دارید دستتون رو
برای نقطه (.) باید یکبار ضربه بزنید

 

 

آموزش وارد کردن کد مورس همستر کامبت

برای وارد کردن کد مورس در بازی همستر کامبت و دریافت امتیاز ۱ میلیونی آن باید از یک روش خاص استفاده کنید. برای این کار ابتدا سه بار پشت سر هم روی گزینه Earn per tap ضربه بزنید تا پس‌زمینه همستر شما به رنگ قرمز دربیاید. با این کار همچنین کادری با عنوان Daily Cipher نیز به بازی شما اضافه می‌شود که مربوط به کد مورس هر روز است. اکنون همه‌چیز برای وارد کردن کد مورس همستر آماده است.

 

کد مورس یک کلمه خاص است که هر روز عوض می‌شود. برای مثال در تاریخ ۵ ژوئن که اولین روز اضافه شدن کد مورس همستر به بازی بود، این کلمه خاص BTC بود که مخفف «بیت کوین» (Bitcoin) است. اما این کد را چطور باید وارد می‌کردید؟

 

برای وارد کردن کد مورس روز ۵ ژوئن که گفتیم BTC بود، باید برای وارد کردن حرف B روی همستر خود ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید و سپس بلافاصله سه ضربه سریع دیگر می‌زدید. برای وارد کردن حرف T باید روی همستر ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید. به همین ترتیب برای وارد کردن حرف C نیز روی همستر ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید، یک ضربه می‌زدید، دوباره ضربه می‌زدید و نگه می‌داشتید و در آخر باز هم یک ضربه دیگر می‌زدید.

 

بعد از وارد کردن صحیح هر کد، حرف مربوط به آن روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود که با این کار می‌توانید بفهمید ضرباتی که زده بودید عمل کرده‌اند یا خیر. در پایان نیز پیامی با عنوان The code is cracked نمایش داده می‌شود که نشان می‌دهد کد مورس به‌درستی وارد شده است.

 

بنابراین برای وارد کردن کد مورس همستر کامبت باید ابتدا بدانید که کلمه مربوط به آن روز چیست. سپس در مرحله دوم باید تعداد ضربات هر کدام از حروف را بدانید و دقیقا مطابق آن روی همستر ضربه بزنید.

 

نظر شما