شناسهٔ خبر: 67244688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی بیمارستان صحرایی در قادر آباد با حضور پزشکان متخصص

بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادگران فارس از امروز در قادرآباد شهرستان خرمبید برپا شد.

صاحب‌خبر -

برپایی بیمارستان صحرایی فوق تخصصی در قادرآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس گفت: جهادگران سلامت فارس با هدف ارائه خدمات سلامت رایگان در مناطق کم برخوردار، از امروز به مدت ۴ روز در بیمارستان صحرایی شهدای سلامت در قادرآباد شهرستان خرمبید، به مردم خدمات سلامت ارائه می‌دهند.
صمصام افزود: در این بیمارستان صحرایی، با حضور روزانه ۲۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۹ دندان‌ پزشک و ۵ پزشک عمومی انواع خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی مانند اعمال جراحی تحت بیهوشی و سرپایی، داخلی، قلب، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، چشم، ارتوپد، زنان، اطفال، پوست، کلیه، اعصاب و روان، دندان پزشکی و مشاوره و درمان ناباروری به مردم قادرآباد ارائه می‌شود.
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس افزود: همچنین در این بیمارستان صحرایی، خدمات پاراکلینیکی در زمینه خدمات آزمایشگاهی، داروخانه، رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، اکو قلب و نوار قلب به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.
وی اعلام کرد: در مدت برپایی بیمارستان صحرایی، درمانگاه عمومی بانوان و آقایان راه‌اندازی و به مراجعان جدید خدمات ارایه می‌دهد و اعمال جراحی با حضور اساتید دانشگاه در بیمارستان سعادت شهر به عنوان بیمارستان پشتیبان این بیمارستان صحرایی انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: در این بیمارستان صحرایی با ثبت نسخه‌ها به صورت الکترونیکی و با همکاری سازمان‌های بیمه سلامت و تامین اجتماعی، داروی مورد نیاز بیماران به صورت رایگان ارائه می‎‌شود.

نظر شما