شناسهٔ خبر: 67244543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه بروجرد:

جشن عید غدیر با رویکرد رفع مشکلات مردم برگزار می‌شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد با اشاره استقبال و حضور گسترده مردم در مراسم عید غدیر سال گذشته گفت: امسال نیز این جشن با رویکرد ارائه خدمت رسانی و رفع مسائل و مشکلات مردم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید علی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال نیز جشن عید غدیر همراه با خدمات‌رسانی به مردم برگزار می شود، دستگاه‌های اجرایی مختلف در روز جشن عید غدیر با ایجاد میز خدمت مسائل و مشکلات مردم را بررسی کنند و گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند.

وی با تاکید بر فضاسازی به مناسبت برگزاری مراسم عید غدیر بیان کرد: فضاسازی شهری برای برگزاری جشن عید غدیر در شهر بروجرد توسط شهرداری به‌صورت ویژه برگزار شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه یکی از دستورات شورای فرهنگ عمومی در راستای فرهنگ‌سازی در زمینه اسراف، اضافه کرد: شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجرد آیات و احادیث درباره اسراف را چاپ و در اختیار مردم قرار دهد.

وی ادامه داد: با توجه به فصل تابستان، در اداره‌ها و ارگان‌ها صرفه‌جویی در مصرف برق انجام و باید فرهنگ‌سازی در این زمینه آغاز شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: مهمانی عید غدیر توسط ۹۰ هیات مذهبی شهرستان در خیابان تختی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید نصرت اله موسوی افزود: جشن مهمانی عید غدیر امسال مردمی برگزار می‌شود و دستگاه‌های دولتی نیز باید برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن این مهمانی همکاری لازم را داشته باشند.

نظر شما