شناسهٔ خبر: 67244326 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

لاپید کابینه نتانیاهو را «دیوانه» خطاب کرد

رهبر مخالفان نخست وزیر صهیونیستی با حمله به کابینه او، تاکید کرد این کابینه باید سرنگون شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر. یائیر لاپید، رهبر مخالفان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه به کابینه او حمله و بر لزوم سرنگونی آن تاکید کرد.

 

براساس گزارش اسپوتنیک، لاپید از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس  اعلام کرد: از لحظه استعفای بنی گانتس، وزیر شورای جنگ ما امکانات لازم را داریم و همه با هم برای سرنگونی دولت همکاری خواهند کرد. ما معتقدیم که می‌توان دولت نتانیاهو را سرنگون کرد.

 

او افزود: کابینه نتانیاهو دیوانه‌ای است که در درگیری‌های داخلی گیر کرده و درمانده شده است. این کابینه به جنوب و شمال (جنگ در غزه و درگیری با حزب‌الله) اهمیتی نمی‌دهد.

 

پیشتر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته بود که رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد سه مرحله‌ای جدید به جنبش فلسطینی حماس ارائه کرده است که شامل نقشه راهی است که منجر به توقف دائمی درگیری‌ها در نوار غزه و آزادی همه بازداشت شدگان می‌شود. با این وجود نیروهای مقاومت اعلام کردند این پیشنهاد منجر به توقف جنگ نمی‌شود به همین دلیل آنان با توافقی که به نفع مردم غزه نیست، موافقت نخواهند کرد.

 

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون حدود ۳۷۰۰۰ شهید و حدود ۸۳۰۰۰ زخمی در پی داشته است که اکثر آنها کودکان و زنان هستند که به بیمارستان‌ها رسیده‌اند. علاوه بر آن بیش از ۷۰۰۰ نفر همچنان در زیر آوار‌های ناشی از بمباران مداوم در سراسر نوار غزه مفقود هستند.  /باشگاه خبرنگاران

نظر شما