شناسهٔ خبر: 67243984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت:

نباید رنج ملی در دهه ۹۰ تکرار شود

خلجی گفت: رقابت‌های این چند روز و به ویژه مناظره دیشب نشان داد باید با روشنگری و مرور تجربه تاریخی از بازگشت به عقب جلوگیری کرد.

صاحب‌خبر -

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: ۳ سال مدیریت حکیمانه شهید رئیسی در صحنه سیاسی مدل جدیدی از حکمرانی بر پایه و متکی بر توانایی‌های درونی و اعتماد به ظرفیت‌های کشور ارائه کرد که به برکت این شیوه از حکمرانی انقلابی بسیاری از کلیدواژه‌های طراحی شده در اتاق‌های عملیات روانی دهه ۹۰ برای عقب‌ راندن تفکر انقلابی و هموار کردن مسیر تسلیم رنگ باخت.

وی افزود: « نمی‌توانیم، نمی‌شود، رفع مشکلات منوط به مذاکره است، تا تحریم حل نشود مشکلات باقی است، fatf راه چاره است، نیاز به کارشناس خارجی داریم و ...» از گزینه‌هایی بود که در این ۳ سال از میز سیاست و از ادبیات رایج برچیده و به اتکای آن افق‌های جدیدی در رشد اقتصادی، توسعه روابط خارجی و پیشرفت فناوری گشوده شد.

سپهر خلجی همچنین افزود: رقابت‌های این چند روز و به ویژه مناظره دیشب نشان داد باید با روشنگری و مرور تجربه تاریخی از بازگشت به عقب جلوگیری کرد. بعضی امید دارند از این واژه‌ها و مفاهیم بتوان برای وارونه کردن افکار عمومی بهره گرفت. نباید رنج ملی در دهه ۹۰ تکرار شود.

نظر شما