شناسهٔ خبر: 67243769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

هدف باورنکردنی الهلال: ستاره پرتغالی میلان

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:الهلال قصد دارد تا با یک پیشنهاد رسمی، رافائل لیائو را به خدمت بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال عربستان به تلاش خود برای جذب یک مهاجم از میلان ادامه می‌دهد تا تیم خود را برای حضور قدرتمند در فصل آینده تقویت کند.به نقل از سایت ایتالیایی توتومرکاتو، الهلال تمایل جدی برای جذب رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان دارد.

این روزنامه نوشت: باشگاه عربستانی هنوز پیشنهاد رسمی برای حضور لیائو ارائه نکرده است. توتو مرکاتو اضافه کرد: طی چند هفته آینده الهلال پیشنهادی را به میلان ارسال می کند و تلاش می کند تا شماره 10 را به لیگ عربستان بیاورد تا با آوردن ستاره‌های بزرگ از اروپا به کاری که سال گذشته آغاز شد، ادامه دهد.

در مورد میلان، این وب سایت گزارش داد که جری کاردیناله، رئیس باشگاه، شکی ندارد که لیائو شایسته یک پیشنهاد قوی است، با ارزشی که از 175 میلیون یورو شروع می‌شود، که نشان دهنده بند فسخ مندرج در قرارداد این بازیکن است. این چالش اصلی است که باشگاه عربستانی در این معامله با آن روبرو خواهد شد.

این روزنامه نوشت که میلان به هیچ پیشنهادی کمتر از ارزش بند آزادسازی توجه نخواهد کرد.لیائو با توجه به حضور در لیست تیم ملی پرتغال که امروز مسابقات خود را با بازی برابر جمهوری چک آغاز می‌کند، تصمیم گرفته بود هرگونه بحث در مورد آینده خود را به بعد از مسابقات یورو 2024 موکول کند.

برچسب‌ها:

نظر شما