شناسهٔ خبر: 67243746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان خبرداد

شناسایی و دستگیری ۷ نفر از عاملان آتش‌سوزی جنگل‌های چرام

عیسی فتحی

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چرام از شناسایی و دستگیری ۷ نفر از عاملان آتش سوزی جنگلها و مراتع این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«صادق پورمند» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آتش سوزی رخ داده دیروز دوشنبه در سطح جنگل‌ها و مراتع این شهرستان افزود: یک مورد آتش سوزی بدلیل آتش زدن پسماند مزارع اتفاق افتاده که در پی بی احتیاطی به عرصه های منابع طبیعی سرایت کرد که عاملان این آتش سوزی شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی اظهارکرد: به دنبال این آتش سوزی که ساعت حدود ۲۱ شروع شد دو باغ در آتش سوخت و آتش به عرصه های جنگلی و مرتعی منابع طبیعی سرایت کرد و ساعت اولیه بامداد مهار شد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چرام با بیان اینکه هنوز خسارات وارده بطور دقیق مشخص نیست، خاطرنشان کرد: در مجموع این آتش سوزی به حدود ۷۰ هکتار زمین های کشاورزی، باغات و عرصه های جنگلی و مرتعی منابع طبیعی شهرستان خسارت وارد کرد.

پورمند عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون چهار مورد آتش سوزی در جنگلها و مراتع این شهرستان رخ داده که در پی این آتش سوزی ۸۰ هکتار جنگل و مرتع شهرستان طعمه حریق شد.

وی بیان کرد: بیشتر آتش سوزی های رخ داده در شهرستان از پسماند مزارع به عرصه‌های منابع طبیعی سرایت کرده اند که در این زمینه ۷ نفر از عاملان این آتش سوزی ها شناسایی، دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما