شناسهٔ خبر: 67243544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال ۱۴۰۳

تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر امسال دریافت کردند برای خدمت به دوره ضرورت به محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده مراجعه کنند.

صاحب‌خبر -

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۳ دریافت کردند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. 
سرهنگ ابوالفضل مومن زاده  افزود: این دسته از مشمولان می‌بایست روز شنبه دوم تیر ماه سال ۱۴۰۳ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور پیدا کنند  و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. 


وی با بیان اینکه مشمولان اعزامی باید واکسن مننژیت و دوگانه و اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند، گفت:  عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.
معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند  در پیام رسان‌های داخلی (سروش، روبیکا و ایتا) به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما