شناسهٔ خبر: 67243028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلاش برای بازگشایی مسیر‌های مناطق سیل زده مازندران

مدیر کل مدیریت بحران مازندران: تلاش برای بازگشایی مسیر‌های مناطق سیل زده استان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

تلاش برای بازگشایی مسیر‌های مناطق سیل زده مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: تلاش برای بازگشایی مسیر‌های مناطق سیل زده استان ادامه دارد.محمدی افزود: بارش‌های رگباری بعدازظهر دیروز دوشنبه ۲۸ خرداد و وقوع سیلاب در ارتفاعات مناطق بلده نور، کجور نوشهر، بندپی شرقی بابل، آلاشت سوادکوه و لفور سوادکوه شمالی موجب خسارت به این مناطق شد.
وی تصریح کرد: بر اثر جاری شدن سیلاب در این مناطق، به بخش کشاورزی و مزارع گندم و جو، جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌ها خسارت وارد شد.
مدیر کل مدیریت بحران استان مازندران گفت: در ابتدا سعی کردیم مسافرانی که در این مناطق گرفتار سیلاب شده بودند را ازاد کنیم و سپس به پاکسازی و باز کردن جاده‌ها اقدام کنیم.محمدی خاطر نشان کرد: در مرحله بعدی جبران خسارت کشاورزان از جمله گندمکاران یکی از اقدامات ما خواهد بود.

وی به کشاورزان تاکید کرد: برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل و حوادث غیرمترقبه دیگر حتما" مزارع و محصولات خود را بیمه کشاورزی کنند تا بتوانند از این طریق خسارت‌های خود را جبران کنند.

<div id="video-display-embed-code_11227432"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4262450/11227432?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما