شناسهٔ خبر: 67243008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول گروه جهادی سبد مهربانی امام رضا (ع) اعلام کرد:

ذبح ۳ راس گوسفند در طرح «نذر قربانی» در دهرم

مسئول گروه جهادی سبد مهربانی امام رضا (ع) از ذبح ۳ راس گوسفند در طرح «نذر قربانی» در دهرم و فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی در دهه ولایت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فاطمه شعبانی خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج فارس از فراشبند، صادق منفردیان مسئول گروه جهادی سبد مهربانی امام رضا(ع) از حوزه شهید چمران دهرم اظهار داشت: در ایام دهه ولایت از عید سعید قربان تا عید غدیر خم گروه‌ های جهادی پایگاه‌ های مقاومت بسیج، به فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی می پردازند. 

منفردیان ادامه داد: قربانی کردن نمادی از قطع دلبستگی و وابستگی‌ها و جلوه‌ای از ایثار مال و جان در راه محبوب واقعی و رضای خدا است.

وی با اشاره به تاثیر قربانی کردن در آمادگی روحی برای دوری از هرگونه منفعت طلبی و زیاده خواهی، تصریح کرد: تاکید شده که گوشت قربانی برای فقرا، مستمندان، نیازمندان و همسایگان مصرف شود که در حقیقت این قربانی یک نوع رسیدگی به نیازمندان و تقویت روحیه نوعی دوستی است.

مسئول گروه جهادی سبد مهربانی امام رضا(ع‌) در همین راستا خاطرنشان کرد: آنچه که از قربانی کردن و رسیدن به مقام قرب الهی به وسیله ذبح گوسفند، لحاظ شده است، قطع علقه‌های روحی و مالی است که باعث تقوای قلب و طهارت نفس می‌شود.

منفردیان بیان کرد: گروه جهادی سبد مهربانی امام رضا(ع) از حوزه شهید چمران دهرم در عید قربان با مشارکت عموم مردم و سایر هیئت ها و گروه ها ۱۰۰ کیلو گوشت بین ۱۵۰ خانوار محروم و مستضعف به ارزش بالغ ۵۰ میلیون توامان توزیع کردند.

این مقام مسئول در پایان گفت: مرحبا به شما نیکوکاران که بذل مال شما و اهدای گوسفند قربانی برای نیازمندان، بوی خوش غذا را در خانه بیوه زنان و یتیمان پیچاند، تا بینوایان هم بتوانند چند نوبت طعم خوش غذای مقوی را بچشند.

انتهای پیام/

نظر شما