شناسهٔ خبر: 67242999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خوزستان میزبان هفدهمین المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء خوزستان از برگزاری هفدهمین المپیاد ورزشی این هیات خبر داد.

صاحب‌خبر -

خوزستان میزبان هفدهمین المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال فتاحی اظهارکرد: این المپیاد ورزشی به مدت ۲ روز در روز‌های ۳۱ خرداد و یکم تیرماه در رشته‌های شطرنج، دارت، تنیس‌روی‌میز و تیراندازی در شهر اهواز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این المپیاد در هر دو بخش آقایان و بانوان در دو رده سنی زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال، گفت: در این دوره از مسابقات ۱۱۸ نفر از ۱۳ شهرستان حضور خواهند داشت که خدا را شاکریم. همچنین اسکان ورزشکاران را در هتل فرهیختگان اهواز که به همراه وعده‌های غذایی و جوایز حدود ۱۵۰ میلیون تومان می‌شود، تقبل کرده‌ایم. ضمن این که برگزاری مراسم اختتامیه با اهداء مدال، حکم و جام قهرمانی در دو بخش را طبق روال همیشگی برای ۶۴ ورزشکار برتر محیا کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: سال گذشته کسب عنوان قهرمانی پیوند اعضاء کشور، کسب عنوان سومی تیم تالاسمی بانوان، میزبانی اردوی تیم‌ملی فوتبال پیوند اعضاء، اعزام تیم تنیس روی میز آقایان و بانوان به کشور عمان، اعزام تمام گروه‌های بیماران خاص به مسابقات کشوری، برگزاری مجمع سالیانه و تجلیل از مدال‌آوران قهرمانی کشور با کسب ۲۷ مدال کشوری از فعالیت‌های مهم این هیات بوده است.

نظر شما