شناسهٔ خبر: 67242935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

روسای ستاد انتخاباتی ۳ نامزد چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در مازندران تعیین شدند

روسای ستاد انتخاباتی سه کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری طی حکمی از سوی این نامزدها در مازندران انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، با توجه به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری از روز بیست‌ویکم خرداد سال جاری و رقابت بین شش نامزد این دوره از انتخابات، رؤسای ستادهای انتخاباتی هر یک از آن‌ها در سراسر استان‌ها طی حکمی ابلاغ و منصوب شدند.

در مازندران از این شش نامزد، سه نفر از آن‌ها برای استان مازندران مسئول ستاد انتخاباتی خود تعیین کردند.

طی مصوبه جبهه اصلاحات مازندران، مهدی یونسی رستمی، به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در مازندران انتخاب شد، یونسی سابقه کار در سمت ریاست علوم پزشکی دانشگاه مازندران را دارد.

حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب نیز رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در مازندران شد، وی سال‌ها برگزارکننده یادواره‌های متعدد شهدا در استان مازندران و راوی دفاع مقدس و جبهه مقاومت را در رزومه کاری خود دارد.

ولی‌الله فرزانه طی حکمی از سوی دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در مازندران شد، فرزانه نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران سرلوحه کاری خود دارد.

با انتخاب رؤسای ستادهای انتخاباتی در مازندران، انتخاب ستادهای دیگری در این استان از سوی ستاد قالیباف نیز دستور کار قرار گرفت که منصورعلی زارعی، نماینده سابق مردم ساری و میاندورود در مجلس به‌عنوان رئیس ستاد مرکزی قالیباف در این استان انتخاب شد.

نظر شما