شناسهٔ خبر: 67242415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک ایرانی اسلامی در ارومیه برگزار می شود

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی _ اسلامی گوهرشاد در تاریخ ۳۰ خرداد ماه در پارک جنگلی، نمایشگاه بین‌المللی ارومیه افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

نیر الهامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی _ اسلامی گوهرشاد در تاریخ ۳۰ خرداد ماه ساعت ۱۶ در پارک جنگلی، نمایشگاه بین‌المللی ارومیه، سالن شماره یک افتتاح خواهد شد، این نمایشگاه تا ۵ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه، علاوه بر عرضه پارچه چادری به قیمت کارخانه، خدمات دوخت رایگان چادر نیز ارائه می‌شود، همچنین، ورکشاپ‌های هنر خیاطی توسط استادکاران مجرب برگزار خواهد شد که فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به این هنر خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این نمایشگاه تنها به ارائه پوشاک محدود نمی‌شود، بلکه بازی‌ها و مسابقات پرجایزه برای کودکان و نوجوانان نیز برگزار خواهد شد. هنرنمایی عمو مهربان نیز یکی از جذابیت‌های ویژه این نمایشگاه است که خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان را سرگرم خواهد کرد.

وی عنوان کرد: نمایش لباس‌ توسط دانشجویان و دانش‌آموزان هنرمند، به‌عنوان شوی لباس، از برنامه‌های دیگری است که در این نمایشگاه برگزار خواهد شد، این نمایشگاه همچنین تخفیف ۱۰ درصدی در تمامی غرفه‌ها ارائه می‌دهد که فرصت خوبی برای خرید مقرون به صرفه فراهم می‌کند.

الهامی با اشاره به تنوع فرهنگی استان اظهار داشت: نمایش پوشاک اقوام و ادیان مختلف از جمله برنامه‌های جذاب این نمایشگاه است و عرضه انواع پوشاک زنانه، مردانه و نوجوانی ایرانی و اسلامی، پارچه و لباس کردی، با حضور برندهایی از استان و خارج از استان، از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.

وی افزود: یکی از بخش‌های ویژه این نمایشگاه، عرضه محصولات ارگانیک و صنایع دستی عشایر غیور استان است که نشان‌دهنده اصالت و فرهنگ غنی این منطقه است. الهامی ادامه داد:همچنین، برنامه  دیوار آزاد (گفتمان جوانانه) در این نمایشگاه برگزار خواهد شد که فضایی برای بیان نظرات و دغدغه‌های جوانان ایجاد می کند.

الهامی در پایان گفت: این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای آشنایی با هنر و فرهنگ اصیل ایرانی_اسلامی و همچنین خرید محصولات با کیفیت و متنوع است که امیدواریم که با حضور گسترده شهروندان، بتوانیم به ترویج و حفظ این فرهنگ ارزشمند کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما