شناسهٔ خبر: 67242288 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

حراست شرکت ملی گاز کجای کار است

آقایان زمانی، چگینی و باهوش، از قرارداد توربین های گازی چه خبر!

زمستان دوم تمام شد ولی خبری از توربین‌های شرکت محبوب آقایان زمانی، چگینی و باهوش، نشد. سازمان عریض و طویل حراست شرکت ملی گاز مشغول رسیدگی به چه موارد مهم تری است که پیگیر نمی شود؟

صاحب‌خبر -

گروه انرژی، زمستان دوم تمام شد ولی خبری از توربین‌های شرکت محبوب شما آقایان زمانی، چگینی و باهوش، نشد. برای ناترازی گاز تمام تلاش شما همین بود؟! سازمان عریض و طویل حراست شرکت ملی گاز مشغول رسیدگی به چه موارد مهم تری است که پیگیر نمی شود؟

به گزارش بولتن نیوز، در حالی که به اصرار و با فشار بسیار قراردادهایی به ارزش بیش از صد میلیون دلار با هدایت آقای زمانی مدیریت تولید شرکت ملی گاز با شرکتی خاص که قبلاً ماجرای فروش انحصاری قطعات زیمنس SGT800 آنها در دولت روحانی سبب ورود سازمان بازرسی و دستگاه‌های دیگر امنیتی گردیده بود باز هم به شکلی عجیب در دولت فعلی نیز با روابط ویژه قرارداد خرید 10 دستگاه SGT600 بسته شد که با وجود پرداخت پیش‌پرداخت حتی یک دستگاه هم تحویل نشده است.


به موازات این قرارداد نیز قرارداد دیگری با شرکتی دیگر که البته تحت مدیریت همان شرکت محبوب بود برای تامین 5 دستگاه توربین زوریا در حال پیگیری بود که آن هم بدون نتیجه ماند.

هر چند که عدم النفع مملکت و ضرر و زیانی که صنایع کشور از این محل متحمل شده‌اند خارج از تصور و برآورد است اما سوال این است که تا به کی باید شاهد اینگونه اتلاف سرمایه‌های ملی به نفع جریانات خاص باشیم؟!
ونقش سازمان عریض و طویل حراست شرکت ملی گاز در این میان چه می باشد و اکنون مشغول رسیدگی به چه موارد مهم تری است که به موضوع توربین ها نمی پردازد؟

نظر شما