شناسهٔ خبر: 67242287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور وزیر کشور؛

بهره برداری از طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن در گچساران

کلید یکی از واحد‌های مسکونی طرح ۲۸۸ واحدی در گچساران یادگار رئیس جمهور شهید با حضور وزیر کشور به یکی از متقاضیان تحویل شد.

صاحب‌خبر -

بهره برداری از طرح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن در گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: نخستین واحد های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان در سایت باغ انار تکمیل و امروز به دست وزیر کشور بهره برداری شد.
مجتمع مسکونی باغ انار در نزدیکی جاده سلامت شرکت نفت شهر دوگنبدان واقع شده است.
                                                                                   
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۷۵۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطق مختلف گچساران در دست ساخت است.
محمد راستا تاکید کرد: ساخت بیش از ۸۶۴ واحد از این طرح نهضت ملی در قالب سایت شهید سلیمانی و ۱۶۰ واحد در قالب سایت جهاد کشاورزی در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار در دست اجراست.
راستا ابراز کرد: همچنین بیش از هزار و ۷۳۴ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانند خامی، خنگ بنار، جاده اسلام آباد، جاده پا زنان و کوی کارکنان دولت گچساران در دست ساخت است.
وی تصریح کرد: هم اکنون هفت سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت است که پنج سایت آن از سوی راه شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال اجرا است.
راستا ابراز کرد: این طرح ها به صورت مجتمع های ۱۲ ،۱۶ و ۲۰ واحدی به مساحت بیش از ۱۰۰ متر در حال ساخت است.
وی گفت: میانگین پیشرفت کاری واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در این شهرستان ۲۰ تا ۱۰۰ در صد است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11229328"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4262411/11229328?width=600&height=350"></script></div>
 

نظر شما