شناسهٔ خبر: 67241932 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

گزینه نیم فصل سرخ ها دوباره به پرسپولیس نزدیک شد

آخرین اخبار بدست آمده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که یک مربی اکنون دوباره در جمع گزینه‌های پیشنهادی به پرسپولیس قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی به باشگاه پرسپولیس، مارکوس پاکتا برزیلی است که 66 ساله است؛ این مربی که در نیم فصل در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس بود اما زمینه حضورش در این تیم فراهم نشد.

آخرین اخبار بدست آمده از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که این مربی اکنون دوباره در جمع گزینه‌های پیشنهادی به پرسپولیس قرار دارد. پاکتا تجربه حضور در لیگ‌های امارات، قطر، عراق و عربستان و تیم‌های الغرافه، الریان، الشباب، الشرطه و الهلال را در کارنامه خود دارد. پاکتا همچنین سرمربیگری تیم ملی لیبی، الزمالک مصر، الاتحاد لیبی و باشگاه پونه سیتی هند را هم بر عهده داشت. این مربی با تیم الغرافه دو بار قهرمان لیگ قطر شده و دو جام امیر قطر و یک جام ستارگان قطر را با این باشگاه و الریان در حدود یک دهه پیش برده است. همچنین نوزده سال قبل او با الهلال قهرمان لیگ عربستان و جام شاه فهد شده است. آخرین جام‌های او نیز مربوط به قهرمانی لیگ الجزایر با همین تیم بلوزداد است که مربوط به فصل ۲۲-۲۰۲۱ بوده است. شنیده‌ها حاکی از آن است، مدیران پرسپولیس فعلاً زیر بار حضور پاکتا نرفته‌اند و دنبال مربی با رزومه قوی‌تر هستند.

در صورتی که سرخ ها موفق به جذب سرمربی جوان تر نشوند آن وقت پاکتا ممکن است روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

برچسب‌ها:

نظر شما