شناسهٔ خبر: 67241739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده دماوند: توسعه کشور با حضور پرشور مردم در انتخابات ادامه پیدا می‌کند

دماوند- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور حداکثری مردم درپای صندوق‌های اخذ رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری توسعه کشور ادامه پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، شاهرخ رامین در مراسم راه اندازی دفتر نماینده مردم دماوند و فیروز کوه در مجلس در رودهن با بیان اینکه با تایید صلاحیت های صورت گرفته از سوی شورای نگهبان شاهد حضور تمامی سلایق هستیم، گفت: ترجیح می دهم کسی در این عرصه حضور یابد که نزدیک تر به دولت شهید رئیسی باشد و تغییرات کمتری از دولت سیزدهم شاهد باشیم زیرا دولت سیزدهم ازسختی های بسیاری همچون بهداشت و سلامت، تورم، مشکلات زیرساختی وعبور کرد و تازه روبه بهبودی بود که این حادثه رخ داد.

پیش بینی ۱۱۳ شعبه اخذ رای در دماوند

رضا طاهر خانی فرماندار شهرستان دماوند در مراسم راه اندازی دفتر نماینده مردم دماوند و فیروز کوه در مجلس در رودهن اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته همچون دیگر نقاط کشور در شهرستان دماوند برگزارشد که دراین دوره شاهد حضور بیشترین تعداد داوطلبان در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه نسبت به ادوار گذشته بودیم که نتیجه انتخاب مردم و اعتماد آنان، به شاهرخ رامین بود.

وی با اشاره به پیش بینی ۱۱۳ شعبه اخذ رای، اظهار داشت:برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهر دماوند ۱۱۳شعبه اخذ رای پیش بینی شده و بیش از ۴ هزار نفر عوامل اجرایی با تحقق چهار راهبرد امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت دست اندرکار انتخابات در شهر دماوند هستند.

دفتر ارتباطات مردمی نماینده دماوند و فیروزکوه در رودهن افتتاح شد

فرماندار دماوند ادامه داد: در انتخابات مجلس سعی شد تا راهبردهای مقام معظم رهبری جزو اولویت ها قرار گیرد و امانت داری از رای مردم در دستور کار ستاد انتخابات قرار گرفت که می توان گفت یکی از آرام ترین انتخابات ها را در منطقه داشتیم و در سلامت آن نیز مشکلی نبود که تمامی نامزدها نیز به این مهم اذعان داشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در کنار نماینده مجلس هستیم تا به مطالبات بر زمین مانده پاسخ بدهیم ، توضیح داد: با روحیه جهادی و عظم انقلابی و پشتیبانی های نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه شاهد تغییرات بسیار در شهرستان باشیم و پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

نظر شما