شناسهٔ خبر: 67241609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سارق حرفه‌ای ۸۰ کارت بانکی در خراسان‌شمالی دستگیر شد

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از سارق کارت های عابربانک با ۸۰ فقره سرقت به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در سراسر کشور توسط پلیس استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار سعید مطهری زاده در این خصوص اظهارکرد: جمعی از متصدیان صنوف مبنی بر اینکه فردی با ترفند خرید شارژ اقدام به سرقت کارت بانکی آنها و در نتیجه خالی کردن آن می کرد شکایت کرده و بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شیروان با همکاری پلیس آگاهی استان در روند رسیدگی به این پرونده دریافتند که سارق در سطح کشور با همین روش اقدام به سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اضافه کرد: کارآگاهان بعد از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی خود موفق شدند سرنخ هایی از حضور سارق در شهرستان لنگرود در استان گیلان پیدا و در نتیجه وی را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی خود به ۸۰ فقره سرقت کارت بانکی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در اکثر استان ها اعتراف کرد ادامه داد: متهم با بهانه خرید شارژ از طریق کارت فروشنده و حفظ کردن رمز آن در اقدامی کاملا غافلگیرانه کارت فروشنده را سرقت کرده و آن را خالی می کرد.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان و خصوصا فروشندگان اصناف خواست تا به توصیه ها و هشدار های پلیس دقت کرده و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این استان در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها:

نظر شما