شناسهٔ خبر: 67241557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس سازمان بسیج رسانه استان خبر داد

آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای مالک ویژه انتخابات در خوزستان

پریسا زنگنه منش

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان از آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای مالک ویژه انتخابات در استان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ بهمئی در نشست ویژه انتخابات که امروز (سه شنبه) در محل سازمان بسیج رسانه خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در یک پدیده سیاسی مهم به نام انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم. در همین راستا قرارگاه رسانه‌ای مالک ویژه انتخابات در استان تشکیل شده است که تولید محتوا، رصد و انتشار اخبار جزو برنامه های قرارگاه محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، او با بیان این که هدف قرارگاه رسانه ای مالک بحث مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات است، ادامه داد: انتخابات یک موضوع مهم است و اصحاب رسانه در حوزه آگاهی‌ بخشی و جهت دهی به افکار عمومی تاثیرگزار هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه خوزستان گفت: از جمله برنامه های مدنظر در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات می توان به دعوت چهره به چهره و استفاده از ظرفیت فضای مجازی،  ورزشکاران، نخبگان، رسانه‌تی همسو و ... اشاره کرد.

وی عنوان کرد: علاوه بر ظرفیت خوب رسانه ای در خوزستان، همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ گروه و کانال در اختیار داریم که در امر تولید محتوا در بخش مشارکت گسترده و آگاهانه بسیار اهمیت دارند و نهایت استفاده را از این مهم خواهیم داشت.

بهمئی با تاکید بر این که هدف قرارگاه رسانه ای مالک، ترغیب و تشویق مردم در انتخابات است، افزود: هدف این قرارگاه رسانه ای معرفی شاخص های رییس جمهور تراز برای انتخاب اصلح توسط مردم است.

انتهای پیام

نظر شما