شناسهٔ خبر: 67241545 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

نادعلی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت پروژه فرهنگی مرکز نمایش‌های آیینی صبا

سخنگوی شورای شهر درباره طرح چهارشنبه‌های فرهنگی و برخی از پروژه‌های بازدیدشده در این طرح توضیحاتی ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهر اظهار کرد: طرح چهارشنبه های فرهنگی باعث شد که تقریبا از همه مناطق به جز دو یا سه منطقه بازدید داشته باشیم. در این طرح در مناطق، پروژه های اجتماعی و فرهنگی را بازدید می کنیم و اگر نواقص و نیازهایی وجود داشت شهردار منطقه و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گزارش می دهند. همچنین با مردم و نخبگان محلی و منطقه ای ارتباط می گیریم.

وی افزود: زورخانه ده ونک از جمله این پروژه ها بود که از قبل فرسوده شده بود و بر این اساس قرارهایی گذاشتیم و یک سال پس از آن بازدید، این زورخانه مرمت و آماده استفاده مردم شد. همچنین ورزشگاه آرارات از دیگر پروژه هایی بود که به واسطه آن در جمع هموطنان ارامنه حضور پیدا کرده بودیم و اقدام در خصوص این پروژه و امثال آن درواقع توجه به حقوق شهروندی اقلیت های مذهبی است.

نادعلی ادامه داد: طرح چهارشنبه های فرهنگی را رویکردی جامع در تهران می بینیم و در اکثر مناطق که حضور پیدا می کنیم بی واسطه با مردم می نشینیم و یا با نخبگان منطقه دیدار داریم و در این دیدارها مردم کف محله از کارهایی که شهرداران مناطق در محلات انجام می دهند راضی هستند. امیدواریم این خدمات استمرار پیدا کند.

سخنگوی شورای اسللامی شهر تهران در پایان در خصوص آخرین وضعیت پروژه فرهنگی مرکز نمایش های آیینی صبا در منطقه ۷ نیز توضیح داد: تمام تلاشمان این است که این پروژه در این دوره به اتمام برسد. مشکل پروژه صبا مشکل حقوقی است. در دوره گذشته یعنی دوره پنجم نیز هیچ اقدامی در باره این پروژه انجام نشده و متاسفانه بسیاری از داشته های این مرکز نیز تخریب شده است. بنابراین نیاز به این دارد که مشکلات حقوقی از بین برود و جبران ها اتفاق بیفتند تا کار تمام شود. ما در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا برای این کار توان‌مان را گذاشتیم و اقدامات از سوی شهرداری نیز در حال انجام است تا امسال این پروژه به یک نتیجه ای برسد.

انتهای پیام/

نظر شما