شناسهٔ خبر: 67241471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰ مخل امنیت عمومی در کاشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از اجرای طرح امنیت محله‌محور و دستگیری ۱۰ مخل امنیت عمومی در کاشان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور در کاشان، اظهار داشت: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم به مرحله اجرا در آمد.

وی در بیان اهداف اجرای طرح امنیت محله‌محور، افزود: این طرح با اولویت برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز توسط ماموران کلانتری 11 غیاث‌الدین جمشید در سطح شهر کاشان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان عنوان کرد: دستگیری هفت نفر سارق و دو نفر مالخر و کشف هفت فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی به همراه اموال مسروقه، دستگیری 10 نفر مخلین نظم و امنیت عمومی و توقیف هفت دستگاه موتورسیکلت مزاحم از نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله‌محور بوده است.

وی ضمن تشکر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان کاشان، گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در راستای فراهم کردن بیش از پیش آرامش برای شهروندان به صورت مستمر ادامه دارد.

کاکاوند تصریح کرد: ماموران این کلانتری با رصد اطلاعاتی از حضور یکی از متهمان تحت تعقیب و شرور سابقه‌دار در یکی از محله‌های شهر کاشان مطلع شدند که در یک عملیات و در مخفیگاه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، تصریح کرد: برابراستعلام صورت گرفته این فرد شرور دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرکت در نزاع دسته جمعی، تهدید با سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت، سرقت، اخلال در نظم عمومی و غیره بود.

انتهای پیام/801/

نظر شما