شناسهٔ خبر: 67241384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"میدان ۱۴ صفر ۳"؛ مهمترین برنامه انتخاباتی رای اولی‌ها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از برگزاری برنامه‌های انتخاباتی ویژه دانش آموزان رای اولی خبر داد و گفت: مهم ترین ویژه برنامه آموزش و پرورش در زمینه میدان ۱۴ صفر ۳ است.

صاحب‌خبر -

علی مهدوی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت:همه بویژه دانش‌آموزان رای اولی ما با توجه به حساسیت موضوع این دوره انتخابات بایستی وارد میدان شوند و کنشگری کنند.

 وی افزود:دانش‌آموزان رای اولی ما به جشن تکلیف سیاسی رسیده‌اند و در سطحی از بلوغ قرار گرفته‌اند که می‌توانند در مسائل کلان کشوری نیز اظهار نظر و مشارکت کنند.

 مهدوی‌خواه با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری و حساسیت این انتخابات در منطقه گفت: دانش‌آموزان رای اولی باید مردم و همسالان و اطرافیان خود را نسبت به این رویداد حساس و مهم کشور کنشگری و دعوت کنند تا بتوانیم به حضور حداکثری انتخابات پیش رو دست یابیم در واقع رای اولی‌های ما ابتدا باید تلاش کنند که سطح آگاهی و بینش سیاسی خود را نسبت به جامعه کشور افزایش دهند تا بتوانند بهترین و اصلح‌ترین گزینه را انتخاب کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی تصریح کرد: باید در زمینه تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران کنشگری و همت کنیم و در همین جهت از تمامی دانش‌آموزان رای اولی درخواست می‌کنیم در زمینه تبیین دستاوردهای این نظام و مخصوصا دولت سیزدهم ، شهید آیت الله رئیسی اهتمام لازم را داشته باشند.

وی متذکر شد:از جمله برنامه های آموزش و پرورش در زمینه انتخابات پیش رو برای سه گروه مخاطب دانش‌آموزان ، والدین آنها و فرهنگیان در نظر گرفته شده است که در حوزه مخاطب دانش‌آموز ، ما قرارگاه 14 صفر 3 را در مرحله شناسایی و شبکه‌سازی دانش‌آموزان علاقه‌مند ،‌ آگاه و کنشگر آغاز کردیم تا آنها با هم‌افزایی نسبت به بزرگترین عملیات جهاد تبیین اقدام کنند و  در حال تدارک برگزاری نشست‌های مناظره پیشرفت برای دانش‌آموزان در قالب تیم‌های دونفره در ارتباط با موضوع دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران هستیم.

مهدی خواه اظهار کرد: ویژه‌نامه "پیک حضور" بزودی در اختیار دانش‌آموزان و رای اولی‌ها قرار خواهد گرفت که از طریق پست درب منازل ارسال خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ادامه داد:در بخش برنامه‌های انتخاباتی ویژه فرهنگیان نیز تلاش شده که با برگزاری همایش‌های بصیرتی و محتوای مکتوب به منظور آگاه‌سازی و توانمندسازی گام برداشته و همچین در بخش برنامه‌های انتخاباتی ویژه والدین هم در قالب جشن‌های خانوادگی نسبت به اهمیت مشارکت و انتخاب اصلح آگاه‌سازی انجام می‌گیرد.

مهدی خواه خاطرنشان کرد:موضوع دیگری که جزو ویژه برنامه‌های انتخاباتی ماست که سال گذشته هم برگزار کردیم؛ حضور نمایندگان میدان 14 صفر 2 تحت عنوان "ناظران افتخاری" است که امسال هم همانند سال گذشته با همکاری شورای نگهبان و فرمانداری پنج هزار خبرنگار و ناظر افتخاری در این طرح  شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/282

نظر شما