شناسهٔ خبر: 67241045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشين فرمانده انتظامي استان؛

فعاليت ماينرها در يک واحد مسکوني

سرهنگ عبدالمالکی از کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز ديجيتال به ارزش ۳ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال در يک واحد مسکونی در شهر قزوين خبر داد.

صاحب‌خبر -

قزوین_سرهنگ داود عبدالمالکي در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: مأموران پليس امنيت اقتصادي استان با انجام اقدامات پليسي از فعاليت تعدادي"ماينر"غير مجاز در يک واحد مسکوني در يکي از محله هاي شهر قزوين مطلع شدند. 

وی افزود: در اين رابطه مأموران با اطمينان از صحت موضوع ضمن هماهنگي مقام قضائي و به همراه ماموران اداره برق به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسي از اين محل ۱۷ دستگاه ماينر غيرمجاز کشف کردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان قزوين با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش دستگاه‌ هاي کشف شده را بالغ بر ۳ مليارد و ۵۰۰ ميليون ريال برآورد کردند، اظهار داشت: در اين رابطه يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پايان خاطرنشان کرد: افرادي هستند که براي منفعت و سود بيشتر خود انرژي برق را با نصب و راه اندازي ماينرهاي قاچاق هدر مي دهند که اين افراد با برخورد قاطع و قانوني روبرو خواهند شد و پليس با هرگونه اخلال در روند اقتصادي طبق قانون برخورد جدي مي کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

نظر شما