شناسهٔ خبر: 67240832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پس از ۷ تلاش بی وقفه

پیدا شدن فرد گم شده در جنگل های هزار مسجد

پس از ۷ ساعت تلاش بی وقفه ماموران هلال احمر و اورژانس شهر کلات، فرد گم شده در جنگل‌های هزار مسجد پیدا شد.

صاحب‌خبر -
 ۷ ساعت بی‌خبری از دو آمبولانس اعزامی به هزار مسجد
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلات گفت: روز گذشته حدود ساعت ۱۷ مأموریتی به پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ لائن (شهرستان کلات) در خصوص سقوط فردی از ارتفاع آبشار نورآلی(ارتفاعات هزار مسجد) اعلام و نزدیکترین آمبولانس  ۱۱۵ به محل اعزام شد ف با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر از هلال‌احمر نیز درخواست پشتیبانی شد.
 
زین‌العابدین آزاد افزود: اگرچه دو آمبولانس کمک دار و مجهز عازم محل حادثه شدند اما در ۷ ساعت ردیاب، سیگنال ارسال نمی شد و ارتباط تلفنی موبایل و بیسیم برقرار نمی‌شد.
 
وی با اشاره به مأموریتی سخت که با همکاری دو سازمان امدادی به سرانجام رسید، گفت: حدود ۲۰ دقیقه بامداد اولین تماس از آمبولانس ۱۱۵ لاین برقرار شد و سلامت بیمار و همکاران را گزارش نمود و مصدوم که دچار ترومای سروصورت، قفسه سینه و شکستگی اندام شده بود به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) کلات انتقال یافت.
 
آزاد از مسئولین شهرستان کلات خواست با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان و پراکندگی جاذبه‌های طبیعی گردشگری، توجه ویژه نسبت به امر ارتباط گسترده به ‌عنوان اولین اصل امدادرسانی داشته باشند تا مردم بتوانند در سریع‌ترین زمان درخواست کمک کنند.
 
وی نیز در ادامه، از مردم و گردشگران خواست هیچگاه به ‌تنهایی عازم کوهستان نشوند و به نقاط ناشناخته نروند.
 
 

نظر شما