شناسهٔ خبر: 67240817 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی بهبهان برگزار شد

دانشجویان فارغ التحصیل با تکرار جملات عنوان شده در سوگند نامه، قسم یاد کردند که خدمت رسانی در عرصه بهداشت و درمان را اولویت خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا بهبهان، به همت معاونت آموزش،تحقیقات و دانشجویی فرهنگی و دانشجویان هیات اجرایی ،مراسم دانش آموختگی دانشجویان رشته های رادیولوژی،اتاق عمل،پرستاری و بهداشت عمومی روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ به مناسبت عید سعید قربان با حضور دکتر صباغان ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان ،مهندس امانی مشاور ریاست دانشکده و مدیریت اجرایی معاونت،دکتر زارع زاده مدیریت آموزش و تحقیقات،مهندس شهبازی مقدم مدیریت دانشجویی فرهنگی، اساتید،کارکنان،دانشجویان و خانواده دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز شد.

مهندس شهبازی مقدم مدیریت دانشجویی فرهنگی ضمن عرض خوش آمدگویی و گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل،شهیدان هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و همه کسانی که جان خود را در راه امنیت و دفاع ایران اسلامی فدا کردند و تبریک عید سعید قربان و آرزوی موفقیت برای دانش‌آموختگان در رسیدن به مدارج تحصیلی بالاتر تاکید کردند کشور به تخصص جوانان متعهدی همچون شما نیازمند است و مراسم دانش آموختگی نباید به معنای اتمام دوران تحصیل در این مقطع باشد و امیدواریم در مقاطع تحصیلی بالاتر شاهد موفقیت‌های شما عزیزان باشیم.

سپس مهندس شهبازی مقدم ضمن قدردانی از دانشجویان فعال فرهنگی و علمی به دانشجویان توصیه کردند دانسته هایی که در دوران تحصیل یاد گرفتند با نگاهی عالمانه و تخصصی به نفع سلامت،بهداشت و مراقبت از مردم به کار بگیرند.

در ادامه دکتر صباغان ریاست دانشکده علوم پزشکی بهبهان ضمن خوش آمدگویی و عرض تبریک عید سعید قربان و تبریک به دانشجویان و خانواده های آنان برای سپری نمودن موفق این مرحله از زندگی، از دانشجویانی که در مدت تحصیل در جهت ارتقای دانشکده کمک های زیادی کردند تقدیر بعمل آوردند و بیان کردند امیدوارم در این مدت، علم و تجربه خوبی کسب کرده باشید چرا که علم توام با تجربه است که برای شما باقی می ماند و در آینده به کار شما خواهد آمد، از این به بعد وارد مرحله جدیدی از زندگی خواهید شد و از این تجربه ای که اندوخته اید، درس بگیرید و برای آینده خود برنامه داشته باشید.

در پایان این مراسم سوگند نامه قرائت شد و دانشجویان فارغ التحصیل نیز با تکرار جملات عنوان شده در این سوگند نامه، قسم یاد کردند که خدمت رسانی در عرصه بهداشت و درمان را اولویت خود قرار دهند.

گفتنی است پخش کلیپ تمامی رشته های فارغ التحصیل،خاطره گویی نماینده های رشته ها، تقدیر از دانشجویان برتر فارغ التحصیل و اهدای تندیس به همراه شاخه گل و عکس چاپ شده دانش آموختگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

نظر شما