شناسهٔ خبر: 67240257 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

آموزش نصب سرویس های گوگل بر روی تمام گوشی های هواوی

gizchina

صاحب‌خبر -

نصب سرویس های گوگل روی گوشی های هواوی همواره یکی از دردسرهای بزرگ کاربران این گوشی‌ها بوده. اینجا روش ساده انجام این کار را آموزش خواهیم داد.

در سال‌های اخیر، هواوی تحت شدیدترین تحریم‌های دولت آمریکا قرار داشته است. این تحریم‌ها البته نتوانستند مانع درخشش این غول چینی در سطح جهانی شوند؛ چراکه در همین دوره شاهد رونمایی از پرچمداران درخشانی مثل هواوی P60 یا Pura 70 یا ثبت رکوردهای فروش باورنکردنی از این کمپانی بوده‌ایم. در عین حال عدم امکان نصب سرویس های گوگل روی گوشی های هواوی یکی از بزرگترین مشکلات این کمپانی در دوران تحریم بوده است.

تحریم Huawei تحریم Huawei

در اثر همین تحریم‌ها گوشی‌های مدرن این کمپانی دیگر از سرویس‌های موبایل گوگل استفاده نمی‌کنند و همین مساله در برخی موارد نارضایتی‌هایی را نزد کاربران این کمپانی به همراه داشته است. البته اخیرا با استفاده از ابزارهایی ساده و سرراست، امکان نصب اپلیکیشن و سرویس‌های گوگل روی گوشی های هواوی فراهم شده است.

امروز قصد داریم روش نصب سرویس های گوگل روی گوشی های هواوی را به‌صورت گام به گام به شما آموزش دهیم.

برای نصب سرویس های گوگل روی گوشی های هواوی به چه چیزی نیاز داریم؟

تنها چیزی که برای نصب و استفاده از سرویس‌های گوگل نیاز دارید، نصب سیستم عامل EMUI 14 روی گوشی‌تان است. اگر هنوز این سیستم عامل را نصب نکرده‌اید، سعی کنید در بخش بروزرسانی‌ها به‌صورت دستی این کار را انجام دهید. به‌تازگی بسیاری گوشی‌های قدیمی‌تر هواوی نیز این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند.

مراحل نصب اپلیکیشن و سرویس‌های گوگل

در گام نخست فرآیند نصب و راه‌اندازی سرویس‌های گوگل پلی، گالری اپلیکیشن‌های گوشی هواوی خود را باز کرده و از طریق پنجره نمایش داده شده، microG را نصب نمایید. به‌طور مشابه، می‌توانید اپلیکیشن microG را از یک منبع ثانویه مطمئن نیز دانلود کنید.

سرویس گوگل گوشی هواوی سرویس گوگل گوشی هواوی

در ادامه، لازم است مراحل زیر را بپیمایید:

  • پس از نصب MicroG، آن را اجرا کرده و مشخصات اکانت خود را در آن وارد کنید.
  • در گام بعدی، اپلیکیشن‌های MicroG Services و MicroG Companions را از یک منبع قابل اطمینان دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنید.
  • سپس وارد بخش تنظیمات گوشی موبایل خود شده و در قسمت Users & Accounts مشخصات اکانت گوگل خود را وارد کنید.

چگونه فروشگاه گوگل پلی را روی گوشی هواوی خود نصب کنیم؟

از طریق روش‌های بالا می‌توانید تمامی سرویس‌های گوگل به جز فروشگاه گوگل پلی را روی گوشی خود نصب کنید. در عین حال اگر قصد نصب Google Play Store روی گوشی‌تان را داشته باشید لازم است که از GBox استفاده کنید.

تحریم Huawei تحریم Huawei

برای این کار، GBox را باز کرده و از طریق آن Pay Store را اجرا کنید. با انجام این کار مطمئن خواهید شد که اپلیکیشن‌ها نه از طریق شبیه‌سازی‌های مجازی GBox، بلکه به‌صورت مستقیم از روی گوشی موبایل شما اجرا خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
بررسی ویدیویی هواوی پیورا ۷۰ اولترا ؛ پرچمدار جدید چینی‌ها را در این ویدیو ببینید هواوی انبوهی از گجت های جدید خود را معرفی کرد؛ از از موس کامپیوتر تا ساعت هوشمند و عینک هواوی رسماً تحریم‌های آمریکا را شکست داد؛ فناوری ۱۰۰ درصد بومی

 

نظر شما