شناسهٔ خبر: 67240085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مردم‌سالاری‌آنلاین | لینک خبر

جزئیات تازه از پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان+ توضیح کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال - مردم سالاری آنلاين

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره پرونده فساد باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: همانطور که از طریق رئیس کل دادگستری کرمان و فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی شد، ۷ نفر پیگرد قانونی قرار گرفتند و به موازات آن نیز پرونده‌هایی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای این افراد تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل حسن‌زاده افزود: ۳ نفر از این افراد مرتبط با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند و سمت‌هایی در این سازمان و فدراسیون داشتند. ۲ نفر مرتبط با باشگاه مس رفسنجان و ۲ نفر دیگر نیز مرتبط با رسانه‌های آزاد هستند. من تاکید می‌کنم که هیچ موضوعی برای شخص دیگری از رسانه‌های ملی، کمیته‌های فدراسیون و داوران ما در این پرونده مطرح نیست و اگر صحبتی در این رابطه مطرح شده فقط گمانه زنی از طرف رسانه‌ها است. در کمیته اخلاق یک پرونده کیفری نسبت به ۵ نفر از این افراد تشکیل شده است و ۲ نفر اصحاب رسانه ارتباطی با کمیته اخلاق ندارند. این موضوع در حال پیگیری است و به محض اینکه آرا از طرف دادستانی کرمان و کمیته انضباطی صادر شود قطعا در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با صحبت‌های یکی از اعضای این کمیته در رابطه با این پرونده اظهار داشت: این صحبت‌ها همانطور که در سایت فدراسیون گفته شد، صرفا بیانگر دیدگاه شخصی این عضو بوده و هیچ ارتباطی با ارکان قضایی و کمیته انضباطی ندارد. هیچ اسناد و مدارکی نیز ما در این رابطه در اختیار نداریم.

وی در پایان اظهار داشت: ایجاد حاشیه و شلوغ کاری رسانه‌ای که در راستا صعود یا سقوط تیم‌ها صورت می‌گیرد قطعا توسط کمیته اخلاق رصد خواهد شد و فقط کمیته اخلاق در این رابطه نظر نهایی اعلام می‌کند. این گمانه زنی‌ها بیشتر برای فوتبال حاشیه تولید می‌کند.

نظر شما