شناسهٔ خبر: 67240080 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین فرماندهی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع):

اجرای طرح جهاد آبرسانی استان خراسان شمالی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)

سردار حسن زاده گفت: تمام تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی به کار گرفته‌ایم. اقدامات زیرساختی و محرومیت‌زدایی سپاه در کشور به ویژه در استان خراسان شمالی اکنون در حوزه مسکن و آب در حال اجراست و امیدواریم در حوزه ساخت مدارس، مراکز سلامت و راه نیز با توجه به نیازمندی‌های این استان ورود جدی پیدا کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (سه‌شنبه) سردار سرتیپ دوم «محمدرضا حسن‌زاده» جانشین فرماندهی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در دیدار با استاندار خراسان شمالی، اظهار داشت: پروژه چهار مجتمع آبرسانی روستایی در خراسان شمالی امسال به سرانجام خواهد رسید. مجتمع آبرسانی کهنه جلگه به زودی آماده افتتاح و مجتمع آبرسانی پرسه سو نیز یکی از بزرگترین مجتمع‌ها در سطح کشور است در دست اقدام می‌باشد.

سردار حسن زاده با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی به کار گرفته‌ایم، افزود: اقدامات زیرساختی و محرومیت‌زدایی سپاه در کشور به ویژه در استان خراسان شمالی اکنون در حوزه مسکن و آب در حال اجراست و امیدواریم در حوزه ساخت مدارس، مراکز سلامت و راه نیز با توجه به نیازمندی‌های این استان ورود جدی پیدا کنیم. امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و همکاری مدیران این استان و شهرستان‌های تابعه شاهد خدمات ارزنده‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی در سطح استان باشیم.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) یکی از اولویت‌های نظام اسلامی را در حوزه مسکن عنوان کرد و گفت: این قرارگاه در ساخت یکهزار و ۱۶۱ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان مشارکت دارد که برابر بازدید‌های صورت گرفته، پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و حجم خاک برداری زیادی در این پروژه انجام شده است.

استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن خداقوت و قدردانی از زحمات همه نیرو‌های جهادی به ویژه سپاه در خراسان شمالی، تصریح کرد: از ظرفیت سپاه برای اجرا و تکمیل پروژه‌های حوزه محرومیت‌زدایی، راه، آب و... استان استقبال می‌کنیم. قرارگاه‌های خدمات‌رسانی، پیشرفت و آبادانی، محرومیت‌زدایی و ...  سپاه در راستای خدمت به مردم، ولی‌نعمتان انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و خدمت‌رسانی با اخلاص و صادقانه به مردم دارند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما