شناسهٔ خبر: 67239955 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

اعتراف قاتل سریالی به تجاوز و قتل 15 زن

چستر ترنر، قاتل زنجیره‌ای و مجرم جنسی آمریکایی است که به‌دلیل تجاوز جنسی و قتل 14 زن در لس‌آنجلس بین سال‌های 1987 و 1998 به اعدام محکوم شد. او حالا به جنایتی دیگر اعتراف کرده است.

صاحب‌خبر -
اعتراف قاتل سریالی به تجاوز و قتل 15 زن
کد خبر: 663877
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۹ ۰۸:۵۴:۳۳

قاتل سریالی 14زن که دادستان‌های لس‌آنجلس زمانی از او به‌عنوان یکی از پرکارترین قاتلان زنجیره‌ای شهر یاد می‌کردند به قتل دیگری در 34سال قبل متهم شده است.

به‌ گزارش همشهری به نقل از لس‌آنجلس تایمز، چستر ترنر، قاتل زنجیره‌ای و مجرم جنسی آمریکایی است که به‌دلیل تجاوز جنسی و قتل 14 زن در لس‌آنجلس بین سال‌های 1987 و 1998 به اعدام محکوم شد. ترنر قبل از اینکه به جرم قتل‌های سریالی دستگیر شود، در سال 2002به اتهام تجاوز به یک زن دستگیر شد اما زمانی که دی‌ان‌ای او در پرونده‌های حل نشده پلیس بررسی شد، سرنخ‌های هولناکی به‌دست آمد. بررسی‌ها نشان می‌داد دی‌ان‌ای این مرد با دی‌ان‌ای قاتلی که پلیس در سال‌های قبل در محل قتل دست‌کم 10زن به‌دست آورده بود، یکی است. به این ترتیب بود که چستر ترنر در سال2007 به اتهام قتل 10زن به اعدام محکوم شد اما 4سال بعد معلوم شد که وی افراد دیگری را هم به قتل رسانده است. تحقیقات نشان داد که این مرد جنایتکار 14زن را که بی‌خانمان یا کارگر جنسی بودند به قتل رسانده است.

او همچنین به‌دلیل مرگ فرزند متولد نشده یکی از قربانیان خود نیز مجرم شناخته شد و در همه این سال‌ها در زندان به سر می‌برد تا اینکه روز جمعه معلوم شد قربانیان او بیشتر از 14نفرند. مقامات ایالت یوتا اعلام کردند که تحقیقات آنها نشان می‌دهد چستر قاتل دختری به نام ایتشا کمپ 22ساله است که در سال1990 در این ایالت به قتل رسیده است.

به‌گفته مقامات پلیس یوتا، ایتشا کمپ دختری روسپی بود که جسد او 2هفته بعد از آنکه در سال1990 ناپدید شد، پیدا شد. پرونده قتل او در همه این سال‌ها به نتیجه نرسیده بود تا اینکه آنها اخیرا با بررسی دی‌ان‌ای به جا مانده در صحنه جنایت، مطمئن شدند که وی یکی از قربانیان قاتل سریالی لس‌آنجلس است. به این ترتیب قرار است این مرد به اتهام قتل پانزدهمین قربانی‌اش پای میز محاکمه قرار بگیرد.

 

نظر شما