شناسهٔ خبر: 67239834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

توقیف کارگاه تولیدی محصولات بهداشتی غیرمجاز در کرمانشاه

مدیر نظارت بر موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از توقیف یک کارگاه تولیدی و بسته‌بندی محصولات بهداشتی غیرمجاز در شهر کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مهدی مرادی صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک کارگاه تولید غیرمجاز و بدون هرگونه مجوز بهره‌برداری و بهداشتی از سازمان غذا و دارو که به‌صورت زیرزمینی و غیرقانونی فعالیت می‌کرد، شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: این کارگاه با استفاده از مواد اولیه غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی در سطح شهر کرمانشاه اقدام به تولید و بسته‌بندی محصولات بهداشتی می‌کرد که توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی کشف و توقیف شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همه مواد اولیه و محصولات تولیدی این کارگاه به میزان ۱۶۴۰ لیتر انواع شوینده‌ها ضبط شد.

مرادی با اشاره به توقیف این کارگاه تولیدی محصولات بهداشتی غیرمجاز در کرمانشاه، از ارجاع پرونده این کارگاه برای اعمال قانون به مراجع قضائی خبر داد و ادامه داد: تعداد ۶۳۲۵ ظروف خالی محصولات بهداشتی و شوینده از ظروف بسته‌بندی ضبط و توقیف شد.

نظر شما