شناسهٔ خبر: 67239297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ملت با حضور پرشور در انتخابات سبب یاس دشمنان شوند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تأکیدبر حضور پرشور در انتخابات گفت: این حضور باید با بصیرت و هوشمندی همراه باشد و کسی انتخاب شود که به‌لحاظ مدیریت به‌نسبت سایرین قوی‌تر و سوابق بهتری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم خرداد_ در جمع خبرنگاران در بیان خصوصیات فرد اصلح برای تصدی پست ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: انتخابات مهم و حساسی را در هشتم تیر پیش‌رو داریم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید کسی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه گره‌گشای شهید رئیسی باشد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد در بیان ویژگی‌های رئیس‌جمهور افزود: رئیس‌جمهور باید فعال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد تا منابع ملت را حفظ و عمق راهبردی تثبیت و ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی را به ظهور برسد و کام مردم شیرین و حفره‌ها و رخنه‌های فرهنگی پُر شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تأکید بر حضور پرشور در انتخابات، خاطرنشان کرد: این حضور باید با بصیرت و هوشمندی همراه و کسی انتخاب شود که از لحاظ مدیریت به نسبت سایرین، قوی‌تر و سوابق بهتری داشته باشد.

حجت‌الاسلام جلیلیان با تاکید بر فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی‌بر اینکه بی‌تفاوتی در بحث انتخابات و حضور نداشتن یک گناه بزرگ و کبیره است، گفت: حضور پرشور پای صندوق‌های رأی تأثیرات مثبتی در زندگی مادی و معنوی کشور دارد؛ بنابراین از ملت درخواست داریم با حضور پُرشور خود در انتخابات سبب یأس دشمنان شوند.

نظر شما