شناسهٔ خبر: 67239013 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

وزش باد در خراسان رضوي شدت مي‌گيرد

صاحب‌خبر -
وزش باد در خراسان رضوي شدت مي‌گيرد
خبرگزاری آریا - کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: افزایش سرعت وزش باد با احتمال خسارت از امروز(دوشنبه) تا روزهای پایانی هفته جاری به عنوان پدیده جوی غالب استان برای ساعاتی از روز پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری آریا (خراسان رضوی)، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای بیشتر مناطق استان خراسان رضوی وزش باد شدید قابل پیش‌بینی است که در برخی از نقاط، این پدیده جوی همراه با با گرد و خاک، کاهش میدان دید و همچنین کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.
وی ادامه داد: از این رو احتمال بروز خسارت به دلیل افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خراسان رضوی وجود خواهد داشت.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین برای روزهای پایانی هفته، بارش رگباری باران و در برخی از نقاط همراه با رعد و برق قابل پیش بینی است.
وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای 13 درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای 40 درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی 22 تا 35 درجه به ثبت رسیده است.
آهنگرزاده افزود: در این مدت بیشترین سرعت وزش باد از داورزن با سرعت 58 کیلومتر در ساعت گزارش شد، همچنین میزان باران پراکنده در برخی از نقاط استان و شهر مشهد رخ داد که در بیشترین میزان آن از فریمان با یک دهم میلیمتر به ثبت رسید.

نظر شما