شناسهٔ خبر: 67239001 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس | روزی که دیوید بکام دنیا را متحیر کرد!

دیوید بکام سال 2003 در چنین روزی به رئال مادرید پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیوید بکام 14 ساله بود که سال 1991 به منچستریونایتد پیوست تا جزئی از کلاس 92 سر الکس فرگوسن لقب گرفته، در جمع شیاطین سرخ تاریخ‌ساز شود. او در این باشگاه 6 مرتبه لیگ برتر را فتح کرد، 2 مرتبه جام حذفی را بالای سر برد و رکن اصلی قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا همزمان با فتح سه‌گانه بود.
دیوید در مجموع 394 مرتبه با پیراهن باشگاه محبوبش به میدان رفت و 85 گل هم به ثمر رساند اما زمانی که تبدیل به یک فوق‌ستاره شد، سر الکس فرگوسن رفتارهای او را برنتابید و درگیری سرمربی و بازیکن، یکی از جذاب‌ترین فصل‌های تاریخ منچستریونایتد در مسیر القای حس باشگاه سالاری شد.

عکس | روزی که دیوید بکام دنیا را متحیر کرد!
روز 15 فوریه 2003، منچستریونایتد دیدار حساس مقابل آرسنال در جام حذفی را با شکست پشت سر گذاشت و اگرچه شاید بکام مقصر شکست نبود اما سوءظن فرگوسن به این فوق ستاره که فراتر از فوتبالیست، به یک سلبریتی تبدیل شده بود، به برخورد یک لنگه کفش به ابروی بکام ختم شد و رسانه‌ای شدن اختلاف فرگوسن و بکام، پایان دوران حضور «بکس» در تئاتر رویاها را رقم زد.
پایان فصل، باشگاه منچستریونایتد فوق ستاره را به باشگاه همواره دست به نقد برای خرید فوق‌ستاره‌ها، رئال مادرید به قیمت 25 میلیون پوند فروخت و درحالی که قرارداد روز یکم ژوئیه 2003 رسمی و بکام رسماً بازیکن رئال مادرید شد، این باشگاه روز 17 ژوئن از سومین ستاره انگلیسی تاریخش رونمایی کرد تا به جمع کهکشان پر از ستاره رئال مادرید با حضور زیدان، روبرتو کارلوس، رائول، رونالدو نازاریو، لوئیس فیگو و گوتی بپیوندد.

257 251

نظر شما