شناسهٔ خبر: 67238885 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

کیهان از حسین انتظامی عصبانی شد

روزنامه کیهان که از کارشناس نشست های فرهنگی انتخاباتی ناراحت است، نوشت: حسین انتظامی که این روزها در میزگردهای فرهنگی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، خوب سخن می‌گوید و آن‌ها را به چالش می‌کشد، درعمل اما کارنامه متفاوتی دارد. وی از آبان سال ۱۳۹۷ تا پایان دولت حسن روحانی مسئولیت سازمان سینمایی را عهده‌دار بود. البته انتظامی، یک مدیر چندشغله بود و همزمان با سازمان سینمایی مسئولیت‌های دیگری چون قائم‌مقام وزارت ارشاد، مدیر کارگروه کاغذ، دستیار ارشد وزیر ارشاد، دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی به اطلاعات را هم عهده‌دار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  روزنامه کیهان که از کارشناس نشست های فرهنگی انتخاباتی ناراحت است، نوشت:

حسین انتظامی که این روزها در میزگردهای فرهنگی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، خوب سخن می‌گوید و آن‌ها را به چالش می‌کشد، درعمل اما کارنامه متفاوتی دارد.

وی از آبان سال ۱۳۹۷ تا پایان دولت حسن روحانی مسئولیت سازمان سینمایی را عهده‌دار بود. البته انتظامی، یک مدیر چندشغله بود و همزمان با سازمان سینمایی مسئولیت‌های دیگری چون قائم‌مقام وزارت ارشاد، مدیر کارگروه کاغذ، دستیار ارشد وزیر ارشاد، دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی به اطلاعات را هم عهده‌دار بود.

در دوره سه ساله حضور حسین انتظامی در سازمان سینمایی، علاوه‌بر افزایش شدید ابتذال و گسترش فیلم‌های سخیف، سینمای ایران به کاهش روزافزون مخاطب دچار شد؛ افزایش بی‌عدالتی بین سینماگران‌، بالا رفتن فشار معیشتی سینماگرها، نداشتن راهبرد برای ادامه فعالیت سینما در زمان شیوع کرونا و... باعث شد تا سال ۱۴۰۰ و پایان مدیریت او بر سازمان سینمایی به یکی از بحرانی‌ترین مقاطع تاریخ سینمای ایران تبدیل شود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما