شناسهٔ خبر: 67238545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آب پایدار مناطقی از شهر آبدانان تامین شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: آب پایدار مناطق کوی کارکنان، شهرک جانبازان، شهرک شهید رجایی ،شهرک فرهنگیان و روستاهای گنداب و انجیره شهرستان آبدانان با تعویض الکتروموتور شناور چاه عمیق تنگه هرکول تامین شد.

صاحب‌خبر -

"محمد محمدی" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به نیم سوختگی الکتروموتور شناور چاه مجتمع "هرکول" آبدانان، یک دستگاه الکتروموتور ۳۴۵ کیلو وات (۱۱۰/۱۴)، تهیه و با تلاش کارکنان خدوم شرکت در کمتر از ۲۴ ساعت به شکل کاملا فنی و اصولی تعویض و این چاه در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره قطعی آب در روستاهای گنداب و انجیره شهرستان آبدانان در زمان اجرای عملیات تعویض این الکتروموتور، تاکید کرد: آبرسانی سیار به منظور رفاه ساکنان، در هنگام تعویض پمپ مذکور به وسیله تانکر به این روستاها انجام شد.

محمدی تصریح کرد: در نهایت چاه مذکور با دبی ۳۰ لیتر در ثانیه در مدار بهره برداری قرار گرفت و مناطق کارکنان، شهرک ایثارگران، شهرک شهید رجایی و شهرک فرهنگیان آبدانان و روستاهای گنداب و انگیزه از آب شرب پایدار بهرمند شدند.

وی با قدردانی از همکاری خوب فرماندار، بخشدار مرکزی و شهردار آبدانان، خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران آبفای استان در راستای جلوگیری از هر گونه قطعی و کاهش فشار شبکه آبرسانی در تمام استان است.

شهرستان آبدانان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۷۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

۲۷هزار نفر جمعیت شهرستان آبدانان در ۵۳ روستا ساکن هستند.

نظر شما