شناسهٔ خبر: 67238144 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

کیلیان امباپه یورو ۲۰۲۴ را از دست می‌دهد؟

خبرگزاری تسنیم

اگر اظهار نظر متخصصان درباره بینی شکسته امباپه درست باشد؛ چه بسا مهاجم تیم ملی فرانسه یورو ۲۰۲۴ را از دست بدهد!

صاحب‌خبر -

در آخرین بازی روز چهارم یورو ۲۰۲۴ شب گذشته (دوشنبه) تیم ملی فرانسه در دیداری که بسیار ضعیف ظاهر شد؛ به لطف گل به خودی بازیکن اتریش موفق شد تیم تحت هدایت رالف رانگنیک را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

این بازی یک حادثه خونین هم داشت و آن شکستن بینی کیلیان امباپه مهاجم خروس‌ها بود که هنگام زدن ضربه سر و در برخورد با شانه مدافع اتریش رخ داد. حالا متخصصان مختلف به گمانه‌زنی درباره وضعیت و میزان مصدومیت امباپه پرداخته‌اند.

فابریس برایاند، پزشک پیشین تیم ملی فرانسه در این باره گفت: کیلیان امباپه نیاز به عمل جراحی بینی دارد و حداقل ۱۰ روز از میادین دور خواهد بود.

در همین حال رادیو مارکا نیز اعلام کرد: اگر بینی کیلیان امباپه شکسته باشد - که دشان شکستگی را تأیید کرده است - به جراحی نیاز خواهد داشت و بدین ترتیب کاپیتان فرانسه ممکن است نیاز به ۲ تا ۳ هفته استراحت داشته باشد.

نشریه اکیپ نیز نوشت: بینی کیلیان امباپه شکسته است و باید در بیمارستان دانشگاه دوسلدورف عمل شود. فدراسیون فوتبال فرانسه نیز این موضوع را تائید کرده است.

به این ترتیب حتی ممکن است یورو ۲۰۲۴ برای امباپه با همین یک بازی تمام شود، مگر اینکه فرانسه تا نیمه‌نهایی و فینال پیش برود و تا آن موقع هم باید دید آیا او در وضعیت بازی کردن خواهد بود یا نه و چه بسا مجبور شود از ماسک مخصوص استفاده کند.

نظر شما