شناسهٔ خبر: 67237818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

روابط عمومی آتش‌نشانی بابل خبرداد:

آتش‌سوزي منزل مسکوني، تصادف و آتش‌سوزي کنتور برق ازمهم ترين حوادث شبانه روزگذشته دربابل

صاحب‌خبر -
آتش‌سوزي منزل مسکوني، تصادف و آتش‌سوزي کنتور برق ازمهم ترين حوادث شبانه روزگذشته دربابل

خبرگزاری آریا - روابط عمومی آتش‌نشانی بابل خبرداد،  آتش‌سوزی منزل مسکونی، تصادف و آتش‌سوزی کنتور برق ازمهم ترین حوادث شبانه روزگذشته دربابل.
به گزارش خبرنگارآریادرشهرستان بابل:روابط عمومی آتش‌نشانی بابل افزود: حادثه آتش سوزی یک باب منزل مسکونی واقع در خیابان سرگرد قاسمی، محله هفت‌تن در ساعت 17:03 عصر روز گذشته از قسمت اتاق خواب منزل آغاز و دود حاصل از سوختگی درب ورودی اتاق و البسه دپو شده در آن به اتاق‌های خواب، هال و آشپزخانه منزل نفوذ و موجب دود گرفتگی کامل محیط منزل شده بود. آتش نشانان با استفاده از  تجهیزات اطفایی حریق را بصورت کامل مهار و اطفا نموده و پس ار تهویه کامل محیط به عملیات خود خاتمه دادند.          
وی گفت: همچنین در ساعت 22:10 شب گذشته حادثه برخورد یک دستگاه سواری پراید در حال تردد در لاین مخالف با یک دستگاه خودرو پژو 206 واقع در بلوار نوشیروانی محدوده میدان غدیر آتش‌نشانان ایستگاه یک را به محل حادثه رهسپار نمود و مشاهده گردید شدت برخورد منجر به مصدومیت مرد 33 ساله ار ناحیه دست و پا و خانم 45 ساله از ناحیه سر و گردن شده است که امدادرسانی لازم و ایمن سازی محیط توسط آتش نشانان اعزامی صورت پذیرفت.
روابط عمومی آتش‌نشانی بابل تصریح کرد: آتش سوزی کنتور برق منزل مسکونی در روستای اله رودبار دیگر حادثه‌ای بود که آتش نشانان ایستگاه یک را به محل حادثه اعزام نمود. این حادثه با حضور آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری بعمل آمد.    

 

نظر شما